Gå til innhold

noen her som bare gleder seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser at d er mange som gruer seg eller er redd for å føde.. men jeg gjør ikke d i d hele tatt.. kansje jeg ikke er helt normal, men bare gleder meg jeg:) er klar over at d kommer til å gjøre kjempevont, men d har jeg vært klar over i 8 mnd snart..

er d bare jeg som føler d sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neida du er ikke alene..

jeg er 2 gangsfødende og har vært igjennom en normal fødsel og gleder meg..det er en fantastisk opplevelse:-)

Skrevet

gleder meg! men her tenkes det ikke på fødselen i det hele tatt, det er det beste, hehe.. gleder meg bare til at nurket kommer, og er sååå utålmodig ;)

Skrevet

Jeg gleder meg også til fødselen. Har vært gjennom det 3 ganger før, og synes det er en herlig opplevelse. Så utrolig å kjenne hvordan den lille kroppen glir ut av deg.

Kunne tenkt meg å føde 10 barn, bare jeg slapp å gå gravid. En fødsel er bare helt herlig når alt går så bra og lett som det har gjort hos meg.

Skrevet

Jeg er andregangs og gleder meg voldsomt til å få det overstått og spesielt til å få gullgutten i armene. MEN, jeg er jo klar over hva jeg skal gjennom og føler for å(i motsetning til forrige gang) å innstille meg på hva jeg skal gjennom. Det er bare at overlevelsesinnstinktet slår inn og fortrenger alle fæle tanker. Det er ganske skjønt, for da går jeg jo bare å gleder meg, men nå tror jeg at jeg vil stikke fingern i jorda og begynne å tenke litt. Jeg er typen som lurer meg selv. Det gjorde jeg sist, og fikk svi for det i etterkant. For meg var det et helvete uten like å føde, og jeg tror ikke jeg var klar for å møte halvparten av smertene, og dermed fikk jeg en sinnsyk til depresjon etter en utrolig til traumatisk oplevelse. Dette skal IKKE skje igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg skal være bedre rustet nå!!!!!!!!!!!! :) Tips: Innstill hodet deres på at det blir litt tøfft, men ikke tro at dere ikke overlever, for det gjør vi jo.... Bare for å være rustet!!!!!!!!!!! :)

Skrevet

eg glede meg masse. eg kan jo ikkje vita koss det bler før det sjer :)

alle fødsler e jo forsjellige..

det nærme seg me stormskritt :)

lykke t jenter

Skrevet

så gøy d er å høre at andre som har født før gleder seg:) er førstegangsfødene selv, og har vært litt redd for at jeg får litt "skrekken". men er nok fordi jeg ikke har hatt d letteste svangerskapet siden jeg har nesten hele helt alene.

men forhåpentligvis slipper jeg d nestegang:)

Skrevet

jeg gleder meg som en unge på julaften jeg!!! har aldri vært redd for å føde og heller gleder meg til riene starter;) mulig jeg ombestemmer meg når det skjer meg frem til da så er jeg helt i 100!!! snart kommer han lille jeg har ventet så lenge på;)

Skrevet

er 2 gangs-og gleder meg vanvittig!!!!!!!!!!!!.. vet at jeg garantert kommer til å angre på d under fødselen-men gleder meg allikevel mye mer ennj jeg gruer meg!! d r jo en fantastisk opplevelse-gleder meg mest av alt til alt r over og bebis ligger i armene mine:)

Skrevet

Jeg er førstegangs og jeg bare gleder meg. Jeg ser for meg at en fødsel må være klimakset på en periode som er slitsomt og tungt (for meg har svangerskapet vært laaaangt og tungt å komme gjennom).

Men hvis fødselen starter i løpet av den neste halvannen uken så kommer jeg nok til å bli nervøs. For mannen min er ikke hjemme og jeg kan ikke tenke meg noen andre jeg kunne tenkt med å ha med på fødsel enn mannen min. Så lillepia får bare holde seg i ro til pappan kommer hjem.

Skrevet

Jeg gleder meg kjempemasse til fødselen. Hadde en super opplevelse sist. Er en så fantastisk opplevelse :)

Skrevet

Jeg holder også på og glede meg ihjel=) gjort siden jeg fant ut at jeg var gravid det=) vet jo at det blir kjempe vondt,men det kommer jo noe godt ut av det, og det er jo det jeg faktisk da har gått i ni måneder og ventet på=) ikke noen vits i å grue seg til noe man aldri har prøvd ihvertfall=)

Skrevet

Jeg synes det er utrolig bra jenter at dere sier noe positivt og optimistisk her om fødselen. Selvfølgelig er vi alle litt redde av og til men det er utrolig viktig å fokusere på de gode følelsene også! Dermed får vi en god åpen innstlilling og klarer oss bedre ville jeg tro. Man må være realistisk selvsagt men ikke glem at vi klarer dette!

Man har fokusert mye på smerter på en negativ vis. Det er ikke riktig. vi vet jo smertene bringer oss nærmere den lille vi alle lengter etter!

Skrevet

Jeg er førstegangs å bare gleder meg kjempemasse. Gruer meg ikke til fødselen i det heletatt!! Skal dessuten føde uten smertestillende, tenker sånn at jeg har jo hatt d så vondt tidligere i livet (altså brudd og krangler med X-kjærester), vet jo at ikke noe er vondere enn det... Så den smerten under fødselen blir jo ingen ting i forhold, det kommer jo ikke til å vare så lenge og det kommer noe vidunderlig ut av det!!! =)

Skrevet

Gleder meg bare:)

Er utrolig spent på om det er så grusomt som alle beskriver det som :P

Sålenge jeg vet at jeg ikke dør av de smertene, er det jo greit:) Jeg får jo skatten min som de siste 9 mnd har dreid seg 100% om.

Skal heller ikke ha noe smertestillende.Produserer da min egen smertelindring. Sålenge jeg har min kjære der, trenger jeg ikke noe annet.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...