Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en plass hvor jeg kan kjøpe genser eller lignende med "Storebror" på?

Har tenkt at det må være en morsom måte å fortelle besteforeldre at det er et nytt barnebarn på vei, at jr har en genser eller lignende hvor det står storebror på.

Har ikke tenkt å si noe, bare se om de legger merke til det og lurer på hvorfor han har en slik genser.

Jeg er ikke gravid nå, men sitter og drømmer litt om når jeg blir det igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

minime.no har, men jeg har laget selv. genser til den kommende storebro og bodyer til babyen. Kjøpte ark på clas ohlson som kan strykes på klær, og en ensfarget genser, og 2 ensfargede bodyer på h&m. Lagde litt fancy tekst i word, "storebror" "lillebror" og "lillesøster" i blått til guttene og rosa til jenten, og printet ut og strøk på. Koste meg masse med dette ja:p Kommer jo til å ha en body som ikke blir brukt, for det er mest sannsynlig bare 1 baby i magen, men men:o)

Skrevet

Så bra ide!! Den stjeler jeg!!!!!!! :-)

Skrevet

helt greit:) Har lagd mange gøye gensre og bodyer på den måten, men bilder fra nettet, egenvalgt tekst osv. Kjempegøy:)

Skrevet

dytt

Skrevet

Dette gjorde jeg nå når jeg fortalte de kommende besteforeldrene at jeg var gravid.. mamma stirret på genseren og tok ikke hintet før jg spurte forsiktig om hun hadde sett hva som stod der.. hihi:)

Kjøpte genseren på luca-shop, det er minime gensere de har der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...