Gå til innhold

får dere vondt i hoftene om dere ligger lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får litt sånn verk i hoftepartet omjge har ligget lenge i sengen eller sittet mye i sofaen over mange dager osv. akkurat nå er det litt ekstra ille da, siden jeg er syk og har vondt i alle ledd kroppen.

men er det flere som hardet sånn? noen grunn?

får aldri vondt om jeg ar gått masse og lenge....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får jeg også- Aner ikke hvorfor, men prøver å holde meg aktiv:)

Skrevet

Ja, helt grusomt hvis jeg har ligget på samme sida hele natta.Tar lang tid om morran før det går seg til. Vet ikke hva det kommer av. Har ikke vært plaget av bekkenløsning under svangerskapene eller noe. Og vi har gode madrasser i senga, jensen royal. begynner vel bare å bli gammel. He, he.......

Skrevet

ja, faar det om jeg ligger lenge i paa en side i senga...kjempevondt. men jeg hadde bl i svangerskapet da, saa jeg trodde det var derfor jeg....

Skrevet

hehe. jeg har faktisk hatt det siden jeg var 17 eller 18 jeg. kom er liksom mest i perioder. rart det der.

er bare 23 nå så tror nok ikke det er alderen heller nei.. hihihi....

har alltid tenkt at det er fordi jeghar litt former på hotfene jeg.. hihi- men det skulle da ikke ha så mye å si...

Skrevet

Jepp :-/ Var mye plaget med bekkenløsning under begge svangerskapene (særlig siste) og fikk fort vondt i hofta når jeg lå på siden, dvs uansett hvordan jeg lå egentlig. Jeg får ennå vondt i hofta når jeg ligger lenge i samme stilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...