Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prød dette? Har kjøpt og tenkte å prøve, men ble litt bekymra når jeg leste dette på nettet "Imidlertid ville jeg være tilbakeholden med å bruke et stoff (lakris) som vi sikkert vet gir forhøyet blodtrykk, for det har verken mor eller barn noe godt av under siste del av svangerskapet. Bedre og naturligere råd for selv å hjelpe igang en fødsel uten bruk av medikamenter er trappegang, husvask eller annen fysisk aktivitet"

Har prøvd det andre som står og nå står jo denne teen her........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde på det og ALDRI igjen!! Jeg lagde teen som vanlig, skulle ta min første slurk (mens jeg holdt for nesa, for den lukter forferdelig!!), og da jeg får dette dævelskapet i munnen, så spyr jeg det regelrett ut igjen, utover stuegulv og alt!! Det satte automatisk i gang brekninger hos meg, så jxxxxxx var smaken/lukta!! Heiv hele boksen jeg...æsj og fysj!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt denne teen, synes den er kjempegod! er moden sa jordmor etter sist kontroll! merka litt ekstra press nedover etter en kopp i går og litt menssmerter, men ikke noe mer! hatt to kopper te idag babyen er ganske aktiv da...men ikke annet har skjedd!

Jeg har ikke kjøpt boks med teen, men i fersk vare, kanskje derfor smaksforskjeller

Andre med positiv erfaring ved drikke denne teen?

Skrevet

Prøvde den da jeg gikk gravid. Ingen effekt på meg, dessverre. Prøvde også kanel, rømmegrøt, bitter lemon, kumin-te osv.osv. Tror babyen kommer når den skal, jeg ;)

Det jeg derimot tror hadde effekt, var rikshospitalets fødesex...og gå korte turer(om man klarer det), samt hvile og sove masse! Lykke til!

(Ps. er bare på besøk her :))

Skrevet

"Bedre og naturligere råd for selv å hjelpe igang en fødsel uten bruk av medikamenter er trappegang, husvask eller annen fysisk aktivitet"

Vel, vel... det vil ihvertfall ikke jeg anbefale! Spar på kreftene til fødselen, for da trenger du dem! Noe som derimot virka på meg var sex! Dessuten er det godt å få mye av det før fødselen, for det går jo en stund før vi kan starte opp igjen med det...:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...