Gå til innhold

Andre som har barn som er SKIKKELIG pappadalter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min har blitt helt ekstrem på det i det siste. Det er BARE pappa for alle penga. Det er pappa han løper mot når han kommer fra barnehagen å vi henter, Det er pappa som skal leke med han, det er pappa som skal trøste han.... Synes det begynner å bli litt sårt jeg nesten... I kveld da han voknet utrøstelig gikk jeg inn til han og han dyttet meg bort å sa :"gå bort!!!! PAPPA!!!!!!"

Når trenger han meg liksom? det er ALLTId pappa først! aldri mamma... Jeg er sykemeldt og er hjemme med han alltid bortsett fra de dagene han er i barnehagen, og pappaen jobber.

synes det er så trist at han ikke vil ha mamma til noe..... jeg prøver jo, men han vil bare ha pappa, så jeg blir jo litt lei meg da....

andre med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?? bare min som er mest pappagutt?

Skrevet

Jenta vår hadde en lang periode på flere mnd hvor hun var skikkelig pappadalt. Jeg synes det var sårt og godt på samme tid. Det var sårt fordi jeg var ego og ville at hun skulle vise meg den samme entusiasmen. Og godt fordi hun viser så tydelig at hun er glad i faren sin. Og jeg så at faren strålte som en sol.

Dette har nå gått over. Nå er det bare mamma, mamma, mamma! Det er litt godt selvsagt. Jeg tror de har slike perioder.

Om du orker (ser du er gravid) så kan det være lurt å leke litt, herje litt slik som pappan gjør. Da blir du fort populær! :)

Skrevet

Jenta vår er pappadalt!

Innimellom kan det stikke litt, men jeg synes det er så koselig at hun er glad og synes det er gøy med pappa.

Vet at hun er glad i meg også!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...