linenr2 Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Heihei... hvordan bil har dere? med tanke på plass til barnevogn i bagasjerom.. Noen som har en audi A4, vi var å så på en slik idag, men syns kanskje bagasjerommet så i minste laget ut.. Ikke bare bare å skulle finne ny bil til tøtta kommer =)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 vi har opel vectra stasjonsvogn 2004 mod, og der får vi plass til både kombi-vogn til babyen og carena easy trilla til storebror. I tillegg er det god plass i baksetet, det er ikke stappfullt der selv om vi nå skal ha inn 2 barneseter. Elsker bilen min jeg:p
ulydia Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Wolksvagen Passat stasjonsvogn. Eg reknar med vi får plass til det meste i bagasjerommet på den. Skal de kjøpe ny bil? I så tilfelle hadde eg villa hatt stasjonsvogn, viss det var meg. Vi valgte det sjølv då me kjøpte ny bil, sidan vi var prøvarar då.
Birthen Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Venninnen min hadde A4 og der var bagasjerommet litt lite for vognen, så hun kjøpte en mindre vogn til å ha med i bilen. Min forrige bil var en Ranault Megane. Den hadde supert bagasjerom!
kath gutt07 & jente10 Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Vi har Audi A4. Den har det desisdert minste bagasjerommet blant de konkurrerende bilmerker. Vi fikk ikke plass til Simo kombivogn baki. Så vi løp rundt å sjekka om vogna passa i bilen før vi i det hele tatt vurderte å kjøpe vogna.... Men vi fant ei som passe i bilen, og var fin i tillegg!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Jeg vil foreslå en Saab 9-5 stv jeg. Jeg har det selv, og er kjempe fornøyd. Stor å romslig inni, stort og romslig bagasjerom. Kan godt sitte 4 voksne med god fotplass til alle i bilen. Det er første bilen vi har hatt hvor sambo ikke må ha setet helt bak når han kjører. Men også andre veien er det god justeringsmuligheter, kan skyve setet nesten helt frem i rattstammen.. Det er gode seter, både forran og bak, kan godt kjøre langtur uten å bli klar i ryggen, rompa og føttene. Vi har et stort hundebur, for har en labrador, og han har god plass i buret sitt, men likevell er nesten halve bagasjerommet til overs. Også er den en drøm å kjøre. Nå har jeg den utgaven med størst motor, men de går også kjempe godt med 150 hk, som det er i den minste motoren. Vil anbefale dere å ta en kikk på en sånn før dere bestemmer dere for noe.
amy_de Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Hvis dere er interessert i noe litt rimeligere kan jeg virkelig anbefalle Skoda Fabia stasjonsvogn. Kjempegod plass, god å kjøre, billig i drift. Vi kjøpte en 2005 modell nå til 135.000 kr. Hadde gått 40.000 km. Kjempefornøyd!
superk Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Vi har Opel vectra 98 modell stasjonsvogn. Vi har kjøpt emmaljunga duovogn og den er ganske stor. Den går fint inni. Vi skal beholde den bilen. Den er god og varm om vinteren og har god plass i baksetet. Føler den er sikker også, selv om den snart er 10 år. Et vennepar av oss har Renault Laguna stv og den er på str med vår. De er fornøyde med den. Er rundt 98-modell den også. Begge er billige og bra bilder i fra 60-100000 klassen
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Jeg anbefaler deg å ikke kjøpe renault, jeg har det nå, og mye feil på de. Flere som sier det samme, at spesielt det ene elektriske går etter d andre + diverse. Erfaringsmessig syns jeg det er en dritt bil. Vi skal bytte ut vår i en audi a6 stasjonsvogn 2000 mod. De er det veldig god plass i bak, og super digge å kjøre =)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 ..ellers er jo wolkswagen passat en veldig populær stasjonsvogn da, er veldig mange som er fornøyde med de. Og de er ikke så dyre i pris heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå