jente,jente, ? Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Sara, eller Sarah.. Kunne kanskje tenke oss å kalle spira det.. Synd dere det passer til storesøsters navn som er Jenny? Og siden Jenny har dobbeltnavn har vi lyst at neste skal ha det og.. Hva passer til Sara? Om vi får en jente til da... Guttenavn har vi ikke tenkt på ennå.. hehe.. Har laaaaang tid å tenke på
~sjiraff~ Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Sara eller Sarah er en kjempefint navn ) Det passer vel overrens med ganske mange navn også i og med at det er så kort og lett )
Gjest ->>- Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Fint. Og passer fint. Jeg liker, muligens sært nok, Sara best i Norge og Sarah best i UK/USA. Det meste passer til Sara, om man absolutt vil ha dobbeltnavn. Sara Kristina, Sara Louise, Sara Maria, Sara Johanne osv.
Stor_smil Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Syntes Sarah er fint, liker det spesielt med h'en hengende bakpå Hva som passer til?? Hmm.. spørs om dere vil ha det enkelt eller litt "tyngre" ... Sarah Elida, Sarah Sofie, Sarah Linnea, Sarah Emilie...?
Mamma2OO5 Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Synes det er fint og passer til jenny:o) Sara Mille? Sara Irene? Sara Marie? sara Isabell? (ikke noen av disse navnene jeg synes er fine, kommer bare med forslag, vi er jo så forskjellig:o)) Liker best enkeltnavn jeg.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Veldig fint navn:) Kunne gjerne tenkt meg å bruke det selv.. men har et søskenbarn som jeg har veldig mye med så heter det, så da kan jeg liksom ikke det..
Mamma2OO5 Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Synes forresten det absolutt er finest uten h!
EnJente_m_EnJente Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Sarah Mille var nydelig ! Nesten som Sarah lille tihi ! Jeg hadde slengt på H'en på slutten, synes det er pent
jente,jente, ? Skrevet 17. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. august 2007 Vi liker også Sara(h) veldig godt.. Om vi skal ha dobbeltnavn, kommer vi kun til å bruke det ene navnet uansett.. Blitt sånn med snuppa og.. Men har vært innom tanken på Sara(h) Sophia? Hva med det?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 vi hadde Sarah klart som jentenavn da jeg gikk gravid med sønnen vår, og dersom det er en jente i magen min nå, så er sjansen stor for at det blir en liten Sarah/Sara. Klarer ikke helt å bestemme meg for om det blir for "fjollete" med h-en bakom da Jenny er forøvrig kjempefint, har det på lista mi også, men sambo nekter å kalle opp etter bestemødrene våre... Forslag: Sarah Marie (som jeg prøver å få igjennom) Sarah Elise Martin er forøvrig et fint guttenavn som passer til både Jenny og Sara(h)
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 Kjempefint navn! Synes det er så fint at jeg kalte pusen min for det:-) Synes Sara er penest i Norge og med -h i utlandet.. Veldig fint og internasjonalt navn:o)
Mamma2OO5 Skrevet 17. august 2007 #13 Skrevet 17. august 2007 da ville jeg hatt sara sofie. Ikke a på slutten, for det blir for mye a'er... klinger bedre med forskjellige vokaler på slutten.
LegallyBlond Skrevet 17. august 2007 #14 Skrevet 17. august 2007 Både Sara og Sarah er kjempefine navn, men hadde kanskje valgt Sara av de to skrivemåtene. Passer godt til storesøsters navn. Enig med hun litt over her at Sophie passer bedre enn Sophia. Blir mer flyt i navnet. Sara Sophie var en veldig fin kombinasjon. Mange fine forslag til dobbelt-navn over, men kan føye til ett par: Sara Linn og Sara Nell
jente,jente, ? Skrevet 17. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 17. august 2007 Sara Sophie var veldig fint det og.. Men kan føye til at vi bor i Sverige, og de bruker ikke E-endinger her.. Om vi kaller henne Sara Sophie sier de bare Sara Sophi.... kutter e, og det liker jeg ikke..Tenkte med Sophia blir navnet mer "helt".. om dere skjønner..
Gjest Skrevet 17. august 2007 #16 Skrevet 17. august 2007 Jenny er nydelig! Sarah er kjempefint, med h! Sarah Benedicte er utrolig pent!!!
LegallyBlond Skrevet 17. august 2007 #17 Skrevet 17. august 2007 Det skjønner jeg godt =) Er flott navn med -a ending også, bare en smule tyngre å si, men det har jo ikke så mye å si om det bare er førstenavnet som brukes til vanlig
BettyBoob Skrevet 17. august 2007 #18 Skrevet 17. august 2007 har veldig gode assosiasjoner til det navnet! hadde en pusekatt jeg elsket over alt i 16 år som het det Foretrekker Sara uten H jeg da!
Mille** Skrevet 17. august 2007 #19 Skrevet 17. august 2007 Kjempefint navn! Masse navn som passer med Sara, Sara Johanne, Sara Sofie ;o), Sara Linnea, Sara Marie....Liker det best uten h da. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå