Plutseliten :) Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 boken " Idas dans" ? Kjøpte den igår...har lest den ferdig nå,i hvert ledige minutt har jeg tatt den frem. En utrolig sterk,kjærlighetserklæring og utrettelig kamp for sin syke datter. Tårene har trillet, den har virkelig satt seg fast.
Reveenka Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Har hørt mye om den boken - og tror at den blir litt for mye å lese for meg akkurat nå. Er en ordentlig tåreperse blitt... Den handler om det jeg er mest redd for her i verden.
Plutseliten :) Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 Jeg hadde også tenkt lenge på om jeg ville/orket lese den, angrer ikke. En utrolig flott beskrivelse av smerte,samhold og kjærlighet. Og møtet med helsevesen og sykehus fikk meg tilbake 2 1/2 år da jeg var "liten" og redd, og akkurat fått min diagnose.Selv om det ikke kan sammenlignes,beskrives det som de fleste opplever innenfor sykehusveggene.Nyttig å ta med seg det også...når man selv jobber i helsevesenet og i boken fortelles det så levende. Men skjønner at noen synes det blir for tøft å lese,er jo ikke meningen at man skal bli trist og redd...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Har ikke lest den,men får legge den på minne og se om jeg kjøper den.Gode bøker er ikke å gå av veien for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå