Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 jenta mi drar seg i håret. Er det vanlig? Det må jo gjøre vondt!? Hun er 8 mnd, og har ikke allverdens fjoner,men det hadde jo vært fint om hun lot de få hun har være i fred.. Hva bør jeg gjøre med det? Ingen ting? Hun gjør det spesiellt mye rett før hun sovner...
Gjest Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Min også. Det er visst ikke uvanlig og om en stund (?) slutter de. Min er 10,5 mnd og har ennå ikke slutta..Men det virker faktisk ikke som han får vondt av det heller..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 ååå det var godt å høre Satt her og tenkte på fuglene som plukker av seg fjærene hvis de ikke har det bra...... Hihihi! Jeg er jo helt tussete!
saInBa Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Hehehe..måtte le når jeg leste om fuglene som plukket av seg fjærene..;)Her også rives det i håret,spesielt når hun er trøtt..Tar gjerne et godt tak i øret og draaaar..men det ser ikke ut som hun bryr seg noe særlig heldigvis=)
Brillemamma Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Samme her. River seg i håret og drar seg i ørene når han er trøtt,eller drikker melk. Har gjort det siden han var født så og si, og gjør det enda(11mnd)
minas'81&lillegull;) Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Samme gjør snuppa her, syns det virker litt mere som kos for mi, ikke selvpining værtfall. Koser og koser og drar og drar i de stakkars hårlokkene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå