Gå til innhold

Kan vannet gå sakte???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist gikk ikke vannet mitt, så de tok det, men nå er det akkurat som det siver ut litt her.... Har ikke termin før 20.september da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan det. Du kan lekke litt og litt fostervann, spesielt dersom hodet til babyen er festet. Dersom du mistenker at det er fostervann som siver ut, bør du ringe føden for sikkerhets skyld og spørre hva du bør gjøre.

Skrevet

Hmm, takk for svar:) Burde kanskje ringe de ja...

Skrevet

Ja, på meg som kom det litt ette litt. De sa det var ulike vannblærer som sprakk? Kom hvertfall ikke alt på en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...