plumsing Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Sist gikk ikke vannet mitt, så de tok det, men nå er det akkurat som det siver ut litt her.... Har ikke termin før 20.september da...
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Ja det kan det. Du kan lekke litt og litt fostervann, spesielt dersom hodet til babyen er festet. Dersom du mistenker at det er fostervann som siver ut, bør du ringe føden for sikkerhets skyld og spørre hva du bør gjøre.
plumsing Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 Hmm, takk for svar:) Burde kanskje ringe de ja...
meg & to små vampyrer Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Ja, på meg som kom det litt ette litt. De sa det var ulike vannblærer som sprakk? Kom hvertfall ikke alt på en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå