Gå til innhold

kan vannet gå sakte???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist gikk ikke vannet mitt, så de tok det til slutt. Men nå er det akkurat som det siver ut litt her...men jeg har ikke termin før 20.september...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg kanskje har det på samme måten...

Men det kommer ikke så mye om gangen, sånn at jeg får tatt noen "prøve" å levert inn...

Håper noen har noe svar...;)

Skrevet

Ja. Ifølge legen min hadde jeg antakelig lekket fostervann i over en mnd før fødselen, uten at jeg merket det. Det ble gjennom en ul konstatert null fostervann og fødselen ble satt i gang. Men allikevel sto alt bra til med jenta heldigvis. Det er kanskje best å høre hva legen din sier, det er jo ikke sikkert det er fostervann. Lykke til, håper alt går bra:)

Skrevet

kan jo hende at du lekker fostervann.. hvis det kommer hele tiden eller du har mistanke om at det er fostervann, bør du sjekke det..

Skrevet

Hmm...,skal uansett på kontroll til mandag, holder kanskje å sjekke det da...Takk for svar folkens:)

Skrevet

Hvis hodet på barnet ditt ligger godt ned i bekkenet så sperrer den nok så mye for at fostervannet får komme ut om det er hull i fostersekken. På den måten vil det bare sive bittelitt ut nå og da. Det var på den måten vannet mitt gikk sist. Jeg var usikker hva det var først og gikk med truseinnlegg, men etter hver økte d og jeg måtte bruke bind. Jeg syntes det var litt søtlig, spesiell lukt og da jeg fikk rier og drog til sykehuset fikk jeg bekreftet at det var fostervann ved at jordmor luktet på bindet mitt....... Høres nok ekkelt ut men. Så jeg ville ha sjekka dette på Mndag ja!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...