trying og kaisa elisebet Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Har jo gått gravid før, men har aldri merket dette så tidlig før.. Må sette meg med føttene høgt på kvelden, er så ømme.. Andre????
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Her og. Jeg er gravid med nr. 3 og 14+3. Fra anklene og ned er jeg skikkelig hoven og ekkel på kveldene. I de to første svangerskapene ble jeg ikke sånn før i ca.uke 30. Håper ikke det blir verre, for det er lenge igjen. Særlig med sånne bein. Jeg ber mannen min massere de hver kveld før jeg legger meg, det hjelper litt. De er gode å ha av og til:)
2'nd Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 hei! ei til med kubbeben på kvelden. Nr 2 på vei, og hadde det heller ikke på denne måten med nr. 1. Tenker det har litt med sommerdagene ute å gjøre? og at det ikke blir mindre å gjøre i et hus med flere mennesker i er 18 + 3 nå. merket dette allerede i uke 10 - 11! men er litt bedre i perioder det ikke er så stressende på jobb. Vi må huske å nyte graviditeten! og den gode unnskyldningen for å få litt ekstra omsorg fra omgivelsene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå