Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Synes det har virka som enkelte her har brukt det som en test, for å sjekke med grav test etter hvert. Stemmer det? Vil eltesten slå ut pos lenge etter el også da el? skjønte ikke dette jeg
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Ingen som vet? er det så at eltestene ikke slutter bli positive etter el?
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 EL test skal vel ikke brukes istedet for en graviditetstest, men den kan slå ut positiv når man er gravid ja! Da jeg testet positiv hadde jeg først lest på en tråd på nettet hvor det var så mange gravide som hadde testet positiv på EL-test da de var blitt gravide. Syns det hørtes litt merksnodig ut men ville prøve jeg også. Da testen ble positiv ble jeg litt paff for jeg hadde jo absolutt ikke EL, for det hadde jeg hatt for to uker siden. Testet etterpå med graviditets-test, og jammen var den også positiv!=) Men jeg vet ikke om det er noe man kan stole blindt på og om det faktisk funker på alle...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 ok, takk for svar. men er det så at den er pos til el, neg mellom el g ikm og pos igjen el? eller pos fra el til ikm?
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 jeg begynte å teste rett etter at jeg hadde fått mensen, testet da negativ helt til den dagen jeg hadde EL. Fikk da positiv på EL-testen i en dag før den igjen ble negativ. Sluttet å teste etter det siden EL hadde vært, og testet ikke igjen før noen dager etter IKM. Og da var den positiv igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå