småtroll:) Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Sitter her i snart uke 37 og skjønner ikke hva som går av meg...er skikkelig hormonell..sier ting jeg ikke mener....stakkar mannen min, han får virkelig gjennomgå om dagen. Mener ingenting med det...uff og uff Andre som kjenner seg igjen??
prima donna Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 neida det er ikke synd i han, han slipper billig unna sammenligna med deg! (if you cant beat them (hormonene altså) - join them! he he.)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 kjenner også at jeg har en del hormoner, men prøver å styre meg... greit nok at jeg gjør all jobben med å gå gravid, men han skal da slippe å høre på utbruddene mine.. *kremt* det har skjedd noen ganger selvsagt, men prøver som sagt å styre meg:) bit tenna sammen og tenk "er jeg rettferdig nå, hvorfor er jeg sint"?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Ja jeg har merket det litt siste uka ( uke 36) men ikke før. Jeg er blitt kranglete og henger meg opp i bagateller, men så er jeg svært sliten og om dagen. Forrige svangerskap var jeg ei bitch hele svangerskapet, men det tror jeg skyldtes at jeg ikke hadde det noe bra med meg selv, og hadde grusomme humørsvingninger av den grunn. Nå hadde jeg det supert, så da har jeg vel greid meg godt frem til nå, siden jeg nå er sliten tenker jeg. Synes dette virker logisk. Merker faktisk at de dagene jeg ikke trenger å stresse, og hvor jeg blir dulla litt med , så er jeg veldig snill også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå