Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Sønnen min skal være hjemme med meg, så det komme til å bli mye sykkling ute i morra. Så blir det kosing resten av dagen, med god mat, barne tv + snacks, og forhåpenligvis en god film utpå kvelden. På søndag skal jeg og han på kino sammen for første gang. Det glede jeg meg til. Skal se familie robinson. Han har fått set trailer på nettet, og holdt på å le seg ihjel. Er bare litt bekymra for den høye lyden, men tror det komme til å gå så bra så. Dessuten komme han nok til å bli opptatt med popcornet sitt. Han er bare 3 år, så det komme til å bli en bra date Hva med dere? Hvilken planer har dere for helgen?
så var vi 4 Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 I morgen skal vi dra ut og leke, kanskje stikke en tur innom gudmora til martin også. Så får han leke med jentene hennes. Så skal vi til foreldrene mine og spise middag (vanlig helgeprosedyre). Og på søndag skal jeg pakke ut mere ting for da skal martin til pappaen sin. Bortsett fra det blir det nok brusdrikking og pc-sliting på kveldstid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå