Gå til innhold

Ikm söndag, mensmurring eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes ikke ut som det er mensmurring, kjennes annerledes ut. pröver å få nr 2 så jeg burde vite hvordan det kjennes ut og det kjennes ikke ut som vanlig mens er på vei....

Har bare på den ene siden liksom, når jeg får mensen kjenner jeg det på begge sider??!!

Har i tillegg värt utrolig trött og litt kvalm, kjent litt i korsryggen og ömme bryster. Veldig sulten og idag: svimmel og hetetokter (28 år og i overgangsalderen kanskje..hehe)

Hva tror dere, gi meg et lite håp da!!!! Skal ta en test imorgen tidlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo lovende ut!

Skrevet

Det håper jeg virkelig:-)

Hva er din situasjon da?

Trenger du litt håp du også??

Skrevet

Hei!

Jeg er bare i min 2 pp nå, ikm 23. aug. Føler liksom på meg at jeg kanskje kan være gravid, hadde menssmerter ca dag 8 etter el og det pleier jeg jo ikke å ha. Håper det var festesmerter...:) Men jeg regner ikke med å bli gravid så raskt, så blir ikke knust om jeg ikke er det.

Skrevet

Har du prøvd lenge forresten?

Skrevet

Dette er vår 5pp. Ikke lenge, men lenge nok til at jeg blir utålmodig...hehe.. Har dere barn fra för?

Jeg kjente også murringer rundt den tiden....Derfor har jeg kanskje et håp. De har blitt sterkere, men kjennes ikke ut som mensen, ennå iallefall!!

¤håper¤håper¤

Skrevet

Det kan jo skje raskt også da:-) Med vår förste hadde jeg bare mensen en gang.....Derfor rakk jeg aldri å bli så utålmodig som jeg er nå:-)

Skrevet

Ja, man blir jo utålmodig med EN gang! Ja, vi har en gutt på 2 år og det gikk veldig greit å bli gravid den gangen, så tror jo det skal gå greit denne gangen også. Men man vet jo aldri.

Jeg har KUN kjent menssmerter den ene natta og ingenting etter det, men hadde ingen symptomer med lillegutt heller. Eller jo, menssmerter, men tror ikke det var før ett par dager før ikm.

Håper virkelig du er gravid da!!!

Skrevet

Ja, forrige gang gikk det på 1. forsøk, men tror ikke at jeg kan være så heldig to ganger!

Skrevet

ÅÅååå det er virkelig en tålmodighetspröve altså:-)

Skal teste imorgen tidlig, og si fra her hvordan det gikk, så må du höre fra deg når det närmer seg 23.

Håper det er sånn at vi kan gå over sammen:-) Håper ikke det er kroppen min som spiller meg et puss....

Nå må jeg sove...trött vet du:-)

Hyggelig å "prate" med deg da!!

Skrevet

Hyggelig å prate med deg også!

Skal bort i morgen til mandag, men kanskje det er pc dit jeg skal? Jeg MÅ bare ta en el.test i morgen, har hørt at de kan slå ut når man er gravid...herregud, helt opphengt!!

Hadde vært stas å ruslet over til 1. tri sammen, ja! :)

God natt!

Skrevet

Ja det var det!!!! IKKE gravid..................................Kjente inatt at nå er mensen på vei....og det en dag för ikm!!!! KJIIIIIIPT!

Så ganske riktig, nå har den kommet. Tror jeg dör, vi får bare håpe neste mnd er en lykkemnd. Det er samme som nr. 1 ble unnfanget på:-)

Er veldig skuffet, kjentes virkelig helt annerledes ut denne gangen. Har bare kommet litt brunlig mens forelöpig, men tok en test også först og den var negativ.................

Nå skal jeg pröve å ikke kjöpe noen nye tester, bare kjöpe om jeg går over tida, blir så utolig skuffa.

Lykke til til deg da:-) Håper du er gravid, da får du isåfall komme på besök hit innimelom:-)

La meg få vite hvordan det går til uka!

Klem

Skrevet

Åh, så dumt!!! Men en måned går jo relativt raskt da, er ikke SÅ lenge til el igjen...

Tenkte på det når jeg la meg, at jeg har egentlig ingen grunn til å tro at jeg er gravid, så vi får nå se.

Men lykke til!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...