mamsen-til-2 Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 noen som føler graviditet på meg nå?? Føler meg litt sånn som det kan være noe her nå,men kan jo bare være at jeg håper litt formye igjen da=/ Kan nok ikke teste før om 10 dgr ca. (er ikke helt sikker da jeg har litt ureg mens etter sist graviditet) Hadde en SA 26 mai. Jeg090780 Han301079
Krin Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Hei Mamsen-til-1! For meg kan det se ut som om du er gravid nå el at du vil bli det om ikke så lenge=))) Ser ei lita jente jeg med lyse krøller=))) Lykke til...... Klem fra Krin
mamsen-til-2 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 Ååååååå tusen takk for svar=) Hvis det stemmer at det blir jente neste gang vet jeg at gubben kommer til å ta HELT av.......Han forguder jo såklart vår kjære sønn også da,men han ønsker seg så ei jente som han kan få pynte opp i kjoler å sånn.....rare sambon min=) Du har ikke et sånn lite innblikk i hvornår jeg kan ta en test a?? Syklusen min er som sagt litt på bærtur blitt=/ Skal på gu undersøkelse den 6sept....tenkte jeg skulle klare å vente til da,men kjenner jeg meg selv rett har jeg nok tatt ørten tester innen den tid!!!
Krin Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Det greier jeg ikke hjelpe deg med men jeg vil råde deg til å vente så lenge som mulig(vet hvor vanskelig det er), det er ikke vits å teste for tidlig er jo unødvendig å bli skuffa hvis du får negativ test å du alikevel er gravid=)))))
mamsen-til-2 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2007 Det er så sant så sant......sist jeg var gravid tok jeg 6 tester.....galskap JA......alle viste negativ....tok test hos legen..den var pos. Ble SA da men..Da skal jeg vente til jeg har vært på gu. Hvis jeg klarer da=) Takk for svar også må du ha en kjempe flott helg. Klemmer til deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå