Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Tror dere isåfall h*n kommer på termindato??? Det tror ikke jeg, for å si det sånn. Har bestilt ankomst til da, men har de siste 3-4 dagene vært klar som et egg for å føde.... For to uker siden ville jeg ikke høre snakk om å føde før termin, og med hyppige kynnere, og mensmurringer som holdt meg våken i lange perioder hver natt så var jeg redd for at det ville skje... Men siden tirs/ons har jeg hatt veldig lite kynnere og mensmurringene på nettene er helt vekk.... Ingenting som tyder på sykehustur i løpet av de neste 26 timene iallefall...... Men med førstemann så kjente jeg de første menmurringer gjennom hele svangerskapet klokken 0600 samme dag som babyen ble født ( i ni/ti-tiden på kvelden), så har jo fortsatt mulighet til å føde på termin, men føler bare så sterkt at jeg kommer til å gå over tiden...... Vil ikke, vil ikke, vil ikke..... Hvilke magefølelse har dere andre da??? Noe annet som "irriterer" meg er at av oss her inne så virker det som om at enten føder man i god til før termin, eller man går så lenge at man både blir strippet, får akupunktur og satt igang på medikamenter.....Vel, litt frustrasjon må man få ut noen gang. Stå på jenter, og lykke til. Jeg begynner å presse i morgen uansett ) he-he...
våren Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Ja, termin i morgen. Formen har tatt seg opp de siste dagene og det bekymrer. Føler at man skal være litt sjaber sånn rett før fødsel. Vil mer enn gjerne få ut denne babyen. Krysser fingrene for oss begge.
Brenda med 2 ute Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Jepp, her er det også termin imorgen. Men jeg trur jeg går en del over jeg også. Er i for god form liksom=) Ja ja de kommer når de kommer... Lykke til!
År og dag Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Termin i morgen, og har ingen som helst forhåpning om at lillegullet skal komme, kjenner jo ingen ting. Sukk, er lei av å vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå