Mamma2OO5 Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Vurderer hva vi skal kjøpe... Sist hadde vi Simo kombi, men synes den var tung og stor når sportsvogna skulle taes i bruk. Derfor tenker jeg at når jeg er ferdig med å bruke dypvogn så kan jeg kjøpe den sportsvogna jeg vil ha. Man bruker jo sportsvogna mye lenger enn dypvogndelen... usikker:o)
bente69;) Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Vi hadde en Silver Cross Kesington dypvoogn til snuppa. Når hun var 6 mnd kjøpte vi en Teutonia Mistral Sport til henne. Snuppa har sportsvogna helt til å i våres da hun sluttet å sove på dagen, hun var 3 år i juni. Om vi er så heldige å få en vil jeg bruke de samme vognene, funka knall bra for oss:)
Mamma2OO5 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 Hadde dere en mykbag oppi der sånn at dere kunne bære baby hvis den sov? Vi bor i blokk så jeg kan ikke akkurat forlate den for å vente på at den skal våkne slik man kan i hus... heldiggriser!)
bente69;) Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Nei jeg hadde ikke det, det hadde nok sett litt rart ut i den vogna vi har. Tror kanskje jeg hadde gått for kombi om du bor i blokk, med tanke på å få med seg ungen sovene inn. Når jeg tenker meg om finnes det jo softbagger til Teutonia Mistral Sporten, slik at den kan brukes fra de er småååå babyer:) Så tar du bare ut softbaggen når det er tid for sportsvogn.
Mamma2OO5 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2007 Nei orker ikke kombi en gang til, for veit at jeg kommer til å kjøpe ny sportsvogn når den tid kommer..... Det er så lenge til enda så det er ikke noe tema enda egenltig, bare kjeder meg litt i kveld;o) maser mer om det når det nærmer seg jeg:o)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Vi hadde Emmaljunga Duo Edge. Det er bagvogn og sportsvogn. Fordelen meg baggen er at den er stor og det er god plass. Den har håndtak som du kan ta frem om du ønsker å bære babyen i den. Ulempen er at den er tung, så det bør ikke være for langt. Men noen etg. klarer du sikkert (jeg kjenner problemet). Tror dem selger den som bagvogn også, slik at du slipper sportsdelen. Er veldig fornøyd med vognen og tenker å bruke den på nr to når den tid kommer.
~sjiraff~ Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Hvis du kjøper F.eks en quinny eller OTH sportsvogn så får du jo kjøpt hardbag til begge som kan settes på. Deremed har du en super og lett vogn helt fra begynnelse til slutt )
Guttemamma til tusen :) Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 hva med å kjøpe den sportsvogna du vil ha, også bare kjøpe en mykbag du kan ha oppi de første mnd? Carena sin mykbag koster bare 400kr! Ville da ha hjøpt ei sportsvogn der håndtaket kan tippes over, sånn at du kan se babyen når den er liten!
EnJente_m_EnJente Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 Tipper Quinny er perfekt for deg, eller feks Urban Jungle !
Mamma2OO5 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. august 2007 Nja kanskje det. var en god ide det med å kjøpe sportsvogna og så mykbag, men kom på at jeg har en på ca 2,5 år som sikkert også har lyst å sitte i vogn.. derfor driver jeg og tenker på en vogn som tåler søskensete. godt jeg har god tid til å bestemme oss he he;o)
LegallyBlond Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 Phil and teds e3 er en super søskenvogn =)
Mamma2OO5 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. august 2007 er den? har du bilde/link? hva er det som er så fint med den da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå