meg & to små vampyrer Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Kikker på bilder på finn.no nå av leiligheter og kjenner at jeg nesten griner fordi jeg savner Bergen sånn:( Ikke bra:(
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Bodde der i 2003 og jeg savner det såå sårt!
AneB Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Må si at jeg forstår deg! Håper du ikke er så langt borte da, så du kan komme tilbake innimellom
meg & to små vampyrer Skrevet 17. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2007 jo, jeg er i Tønsberg nå. Og det er fint her og etterhvert kjenner jeg sikkert fler også, men savnet etter Bergen er stort. Har bodd der i 8 år:(
Arb.ledig husmor Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Jeg har nett flyttet tilbake etter å ha bodd nesten 3 år i Kr.sand... og det var kjempekos å komme tilbake, vil aldri mer flytte herfra! Selv om det regner en del her...
Solskinnsjenta Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Gleder meg sånn til å flytte i oktober. Vi skal bo rett utenfor Bergen, samme sted som jeg er vokst opp (og jeg som ALDRI skulle flytte tilbake - hehe). Har bodd i Trondheim i 7 år nå, har trives godt her men kjenner at nå er det nok
meg & to små vampyrer Skrevet 17. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2007 Ja, nei, det er ikke bare-bare å flytte tilbake da. Ø skal jo begynne på skole her igjen på tirsdag og han har fått en ekstrajobb han synes er artig og B skal begynne i midlertidig barnehage i oktober. Så da måtte jeg ha flytta uten de to, da... Og så er det det med å ha penger til å flytte.. Nei, får bare leve med savnet. snufs, snufs.
Bonusmamma13 Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 Finnes ikke den linjen i Bergen da? Men det gåt jo an å ta helgebesøk da vet du.. Småen sover fremdeles med meg så rommet hans blir nok stående tomt en stund til:)
Mersa og gutta <3 Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Skjønner deg godt jeg...Bodd her i 8 år, og kommer ikke til å flytte herfra!! Men kan trøste deg med det at det PØØØØØØSER ute nå....Er virkelig ille regn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå