Gå til innhold

Ånei, jeg savner Bergen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kikker på bilder på finn.no nå av leiligheter og kjenner at jeg nesten griner fordi jeg savner Bergen sånn:( Ikke bra:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodde der i 2003 og jeg savner det såå sårt!

Skrevet

Må si at jeg forstår deg! Håper du ikke er så langt borte da, så du kan komme tilbake innimellom :)

Skrevet

jo, jeg er i Tønsberg nå. Og det er fint her og etterhvert kjenner jeg sikkert fler også, men savnet etter Bergen er stort. Har bodd der i 8 år:(

Skrevet

Jeg har nett flyttet tilbake etter å ha bodd nesten 3 år i Kr.sand... og det var kjempekos å komme tilbake, vil aldri mer flytte herfra! Selv om det regner en del her...

Skrevet

Gleder meg sånn til å flytte i oktober. Vi skal bo rett utenfor Bergen, samme sted som jeg er vokst opp (og jeg som ALDRI skulle flytte tilbake - hehe).

Har bodd i Trondheim i 7 år nå, har trives godt her men kjenner at nå er det nok :)

Skrevet

Ja, nei, det er ikke bare-bare å flytte tilbake da. Ø skal jo begynne på skole her igjen på tirsdag og han har fått en ekstrajobb han synes er artig og B skal begynne i midlertidig barnehage i oktober. Så da måtte jeg ha flytta uten de to, da...

Og så er det det med å ha penger til å flytte.. Nei, får bare leve med savnet. :( snufs, snufs.

Skrevet

Finnes ikke den linjen i Bergen da? Men det gåt jo an å ta helgebesøk da vet du.. Småen sover fremdeles med meg så rommet hans blir nok stående tomt en stund til:)

Skrevet

Skjønner deg godt jeg...Bodd her i 8 år, og kommer ikke til å flytte herfra!!

Men kan trøste deg med det at det PØØØØØØSER ute nå....Er virkelig ille regn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...