Sol :) Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Sluttet på p-pillen, fikk TR den 19/6 og har ikke hatt den siden!!! Var til lege nå og tok blodprøve og den var neg. Alle hjemmetestene har vært negative. Blir gaaaal... Har i det siste holdt meg unna div fordi jeg har trodd at sjangsen kan være der for at jeg var gravid. Har også gått med masse dårlig samvittighet for ting jeg ikke burde gjøre om jeg var gravid. Så i morgen blir det en real fest for min del i hvertfall!!!!!!!!!! Som "trøst"...så sa legen at det kunne ta opp til 18 mnd før TR kom på rett tur igjen.. Jeg gir opp.... Beklager at jeg høres negativ ut, men kjenner dette begynner å ta på allerede..Føler med dere som har holdt på slik i flere mnd, kanskje år.. Nå skjønner jeg litt mer hva det er snakk om... og dette er min første gang bare... Men har derfor nå bestemt meg for at jeg skal spise,drikke og gjøre akkurat det jeg vil helt frem til at hjemmetesten lyser positivt til meg:) Blir gal av mindre av å leve som kanskje-gravid i flere mnd.... Det gidder jeg ikke lengre!!! Klem fra en litt mørk sol:) denne gang
Stina.. Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Hei Sol.. Kunne nesten skrevet innlegget ditt selv, er såååå ivrig etter å få nr 2 at jeg verken har tid å vente på eggløsning eller mensen. Sluttet på pillene etter 9 år for 2 1/2 måned siden,har hatt mensen 3 ganger og har til nå ikke peiling på hvem av de jeg kan beregne eggløsning fra.. nå venter jeg mensen fra i morgen og ut neste uke.. Siden jeg har barn fra før vet jeg jo (tror jeg da) hvordan kroppen kjennes ut når en er gravid, dette har jeg nå kjent i forkant av alle 3 blødningene.... Så jeg vet hvordan du har det , er smådeprimert av all ventinga, det som tar på for min del er at det kjennes ut på kroppen som om det er noe på gang, så begynner man å håpe..venter litt, tar en test, negativ.. noen dager senere kommer mensen. Siden jeg sluttet på pillene har mensmertene blitt helt anderledes, ømme pupper 4 dager før, undrelivet strammer og er ømt, sånn var det da ikke før..men det er kanskje vanlig at man merker mensen mer uten pillene?? Vel,vel.. lykke til til alle der ute som prøver og hatten av for dem som har prøvd i månder og år uten å bli gal!!!!
Sol :) Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 Det med symptomer er kanskje det værste...Man kjenner etter og jo da... har mange av de, men kommer de av at man er gravid.....nei sier testen.. Jeg har sterkere menssmerter uten pillen, men ellers bruker puppene bli større og ømme, og magen oppblåst. Har verken smerter eller ømme pupper, men oppblåst mage det har jeg - det er nok en symptom på ferie.... Synd å si det, men det er nesten godt å høre at det er flere som holder på å gå av randen. Men nå må vi bare leve og bruke god tid på venner, familie og ikke minst den tålmodige samboeren som skal leve med dette gale kvinnemennesket... Lykke til Stina.. Håper vi en dag sitter men en positiv test. Vært gøy å hørt fra deg igjen om hvordan det går Klem
Stina.. Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Hei igjen Sol.. Det er nesten sånn at jeg gleder meg til mensen kommer,dagene før er jo et mareritt, jeg tenker baby, drømmer baby, smugtitter på babytøy når jeg handler til datteren min..er bare sååå klar for en til!!! Har du barn fra før? hvor gammel er du? Jeg er 31 og har en datter på 9 år fra før. Her er hele familien klar for ett nytt lite familiemedlem, bare denne storken kunne hørt etter når vi la inn bestillingen:o) I natt og i dag har jeg fløyet på do i eningen, nok ett symptom...men for min del kan det like gjerne være urinveisinfeksjon,får det innimellom.. Noen fortalte meg at en eggløsningstest også vil bli positiv dersom en var gravid,vet du noe om det? Jeg skal holde deg oppdatert på hvordan det går her hos oss..håper du vil gjøre det samme:o) Lykke til til oss alle sammen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå