Gå til innhold

Stelleprodukter til baby.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke merker bruker dere? Hvilke forskjellige trenger man?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er glad i sebamed og babyline sine produkter=)

Den første tiden trenger man bare litt babyolje, potetmel og en kanskje en salve hvis babyen skulle bli veldig sår..

Kjøpte inn MASSE produkter til Andrea når jeg ventet henne.. og nå 1,5 år etter står det meste ubrukt...

Skrevet

Du trenger babyolje og en sårsalve til stumpen om den blir sår.

Du trenger ikke mere..

Skrevet

ENIG!

:)

Ikke kjøp dere i hjel på produkter som ikke trengs. Skulle du føle at du har bruk for noe mer, så dra ut og kjøp senere.

Hilsen mor til gutt på to, som har overlevd på olje (uraffinert og organisk fra kjøkkenbenken) og to bittesmå "prøvetuber" på Weleda rompesalve...

Skrevet

Jeg har vasket mine først med klut med vann (evnt engangskluter fra Libero med vann - ikke våtservietter de første månedene pga allergi) og så en runde med klut med babyolje. Hvis de var såre (svært sjelden) strødde jeg på potetmel eller smurte med a-krem fra apoteket. Mer trenger du ikke!

Skrevet

Tja liker egentlig best sebamed sin shampo, den fra babyline svir tydeligvis i øynene, for gutten min hyler når vi skyller den ut. Han er stor gutt, så ikke mulig å skylle ut uten at han får vann i ansiktet. Den ganske nye serien fra apoteket, men baby shampo mousse lukter lammekjøtt. Svir ikke i øynene da.

Ellers liker jeg minst mulig såpe og kremer, er fan av olje.

Har sinksalve fra apoteket, funker flott.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...