Pysa Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Når et barn er sykt og skal være hjemme, og det andre er friskt og gjerne vil i bhg, hva gjør dere da?
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 har sykt hjemme og friskt i bhg. ( har ikke bhg men dagmamma)
Gjest Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Jeg sender det friske barnet i barnehage. Greit for det barnet som er syk også og få det litt fredelig hjemme.:-)
Fire småtroll Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Sender det friske barnet i barnehagen, da får jo den syke mer ro (og kos) til å bli frisk igjen også. Tror det er godt for et sykt barn å ha mammas omsorg for seg selv noen timer..
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 omd en ene er syk og den andre frisk leverer jeg den friske i barnehagen... synes den syke fortjener en kosedag hjemme.... og det går jo på rundgang..
Gjest Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Sender det friske barnet i barnehagen :-) Tar med det syke i bilen om ikke pappen enten kan kjøre det friske eller vente med å gå til jeg har kjørt det friske barnet (han har fleksitid), går helt fint det.
Peyton Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Når bare den ene av mine har vært sjuk har den andre vært i barnehagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå