Gå til innhold

Dere som har flere barn i bhg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når et barn er sykt og skal være hjemme, og det andre er friskt og gjerne vil i bhg, hva gjør dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har sykt hjemme og friskt i bhg. ( har ikke bhg men dagmamma)

Skrevet

Jeg sender det friske barnet i barnehage. Greit for det barnet som er syk også og få det litt fredelig hjemme.:-)

Skrevet

Sender det friske barnet i barnehagen, da får jo den syke mer ro (og kos) til å bli frisk igjen også. Tror det er godt for et sykt barn å ha mammas omsorg for seg selv noen timer..

Skrevet

omd en ene er syk og den andre frisk leverer jeg den friske i barnehagen...

 

synes den syke fortjener en kosedag hjemme.... og det går jo på rundgang..

Skrevet

Sender det friske barnet i barnehagen :-) Tar med det syke i bilen om ikke pappen enten kan kjøre det friske eller vente med å gå til jeg har kjørt det friske barnet (han har fleksitid), går helt fint det.

Skrevet

Når bare den ene av mine har vært sjuk har den andre vært i barnehagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...