Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 hei! Noen ganger når babyen sparker er det akkurat som den rister på foten, som det rykker noen få ganger i foten, noen som har opplevd noe lignende?
Entil? Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 ja...hehe...slik er det til meg også...nesten sånn spasmiske bevegelser..skikkelig rart...lurer på hva det kan være...
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Ja, min også virker spastisk noen ganger..skikkelig sånn spark tusen ganger på samma plassen og skikkelig fooort! Begynner alltid å le jeg da..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Takk for svar! bra å høre det er andre som opplever det samme, da er det sikkert normalt :-) Ble litt bekymra jeg...
Gjest Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Jeg har også hatt den opplevelsen! Flere ganger! Og jeg har også bekymret meg litt for at det kan ha vært noe galt... Men det er så godt å lese at det er flere som har det sånn...! Sikkert ikke noe å bekymre seg for da!!
mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Dere er sikker på at det ikke er hikking da? Det kjenne litt slik ut som dere beskriver synes jeg.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Heisann :-) Ja vet hva dere snakker om. De ristingen kan være enten at den hikker eller at det er armene dere kjenner :-) Med hikking er det en gjevn pulserende takt, men hvis det er armene som er i bevegelser oppleves det flere raske dunk ofte flere dunk på rad. Hehe, vanskelig og forklare men håper du ble litt klokere ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå