Gå til innhold

ber dere besteforeldre/svigermor(!) med på første skoledag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en stolt gutt som gleder seg til mandag, og vi gleder oss veldig til å følge han denne dagen! Blir ikke kvitt den dårlige samvittighrtrn over at jeg ikke spør om farmor vil være med...men synes det er så hyggelig å "bare" være oss tre...! Smålig eller naturlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trro ikke det er vanlig å be besteforeldre med, hadde ikke engang tenkt tanken, elelr har ikke. Min eldste begynner på skolen neste år og vi kommer ikke til å be besteforeldre. Antagelig kan jeg ikke være med selv heller om jeg får meg jobb :-( (som lærer, og da må jeg jeg være på "min" skole den dagen)

Skrevet

Tja,litt smålig syns jeg det er,men det er jo dere som bestemmer da....Kanskje syns guttungen det hadde vært hyggelig med farmor også?

Mvh

Skrevet

Eh, nei jeg hadde kun mamma der min første skoledag og hadde nok fått angst om "hele" familien skulle vært tilskuere..Det holder med en voksen fra hver husholdning:)

Skrevet

her skal de som vil få være med... spør de og prioriterer det så klart de skal få være med å se : )

Skrevet

Er lærer selv altså, Alva; og har selvsagt bedt meg fri for å følge mitt barn denne dagen. !!Klassen min får vente en halv dag på meg,.....:-)

Skrevet

Ville det ikke blitt veldig fullt i et lite klasserom hvis alle barna skulle hatt med seg både foreldre og besteforeldre da..? Har ikke falt meg inn i det hele tatt å invitere de med. Men vi planlegger et besøk hos dem etter skolen da (de slutter jo kl 11 første dag), så kan skolegutten vise seg frem med ranselen og fortelle om dagen.

Skrevet

jobber på skole...

og det er ikke vanlig at besteforeldrene er med...

det er trangt nok i massevis når alle foreldrene skal være med inn i klasserommet en liten tur....

Skrevet

Jo, men jeg er ferdig utdannet til våren (holder på med ppu nå) og i så fall vil det være første dagen i helt ny jobb/vikariat og da synes jeg ikke akkurat at jeg kan be om fri som det første jeg gjør... ;-/

Skrevet

Her skal farmor og mormor være med. Morfar jobber og farfar skal passe skolebarnets søsken.

Skrevet

Jeg er også lærer og ville nok prioritert mitt eget barn 1. skoledag! Hadde 1. klasse i fjor og noen få besteforeldre var med. Synes jo det var helt greit, men det ble fryktelig trangt i klasserommet! Det var flere tilskuere enn elever!

Skrevet

her stiller meg , samboer og babyen..thats it

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...