Gå til innhold

Dere som har/har hatt kolikkbarn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte kolikken? Hvordan begynte det?

Lucas var kolikkbaby, men klarer ikke å huske når det startet... Håper vi slipper denne gangen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi merket det når han var ca 3 uker gammel mener jeg å huske. Det begynnte med magekramper, han lå å spente kroppen sin og trakk seg sammen igjen, og skrek, uanset!

Skrevet

3-4 uker. med førstemann prøvde vi ut forskjellige råd, som sukkervann, minifom osv. gikk etterhvert til kiropraktor og det ble bedre med en gang og borte etter 4 ganger. så med andremann gikk vi rett til kiropraktor. anbefales!

Skrevet

Merket det faktisk fra første stund, men ingen ville stille noen diagnose før det hadde gått 2-4 uker husker jeg... Hun skrek og var stiv som en stokk når hun fikk disse skriketoktene sine som varte mange timer hver dag..

Skrevet

mie fikk det da hun var to uker.prøvde alt, minifom, kriopraktor, varmebad, kuttet ut så og si alt av mat ingen ting hjalp før jeg prøvde sukkervann til slutt. det var REDDNINGEN vår. det hjalp så masse og jeg som hadde så liten tro på det og ikke gadd å prøve før jeg var helt desperat. hun gråt hver dag fra 14- 04.....

tilslutt prøvde jeg med mme ( mot alles råd- for det kom ikk emelk ut da jeg pumpet. alle mente det var masse melk der, men jeg var helt utslitt og hadde ikke krefter til å sitte å pumpe meg i timesvis om dagen), og kolikken var så og si over på to uker.+ at vekten begynte å gå opp i stedet for ned.

så konklusjonen fra leger og helsesøster er at jeg har hatt liten/så og si ingen melk hele tiden- selv om det rant litt innimellom. og når hun da fikk noen dråper melk i magen så skapte dette kolikksmerter hos henne stakkar. så ved neste barn så venter jeg ikk eto mnd før jeg prøver mme om jeg ser noe likhetstrekk nei.

oi dette ble langt.... mimret litt jeg. sorry:)

Skrevet

vår var 3 uker.. han skrek hver kveld fra klokken 2200 til 0200, hadde magekramper og spente kroppen helt (kom og gikk imed jevne mellomrom) og INGENTING hjalp.. kansje opp å gå gjorde d bedre.. så vi gjorde ikke annet enn å gå... etter ca 1 måned dro vi kiropraktor etter 2 behandling var allt borte.. helt ny gutt ble han da;)

Skrevet

Takk for svar dere :o)

Da kan jeg med andre ord ikke puste lettet ut enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...