Marianne87 Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 og var det lett eller vanskelig fødsel?
Phantom´ Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Normale fødsler. 4 dager med første, et døgn med andre (Krangla meg hjem, da jeg ville hjem til ventende storebror.
metteflette Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 To normale fødsler, men førstemann fikk gulsot, så 5 døgn. Andremann 23 timer totalt:)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 hadde en helt grei fødsel, gutten min ble tatt med vakuum, og jeg sleit med amminga etterpå. Var på sykehuset i 4,5 døgn, men på barsel bare 3,5 døgn. Men med denne skal jeg NEKTE å ligge så lenge, så sant alt er bra med meg og babyen. Måtte ligge på 4mannsrom, og sov dårlig. Sov mye bedre da jeg kom hjem. (da var det sambo som ikke fikk sove, han lå våken hele natta, og lyttet etter at sønnen vår pustet )
Marianne87 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2007 hehe skjønner. men er det vanligst å ligge ca 2 døgn for førstegangsfødende? hvis alt går bra under fødsel?
~sjiraff~ Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Fødte natt til torsdag og kom hjem på søndag. Ville hjem lørdag men måtte bli en ekstra dag pga høye gulsottverdier på snuppa. Hadde en helt normal fødsel uten noen form for komplikasjoner.
SuperMoM <3 Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 Kom inn på en torsdag,14 dager over tiden og de skulle sette meg i gang.(bare 1 cm åpning) i løpet av dagen ble 2 piller satt og ingen forandring i cm,hadde bare flata seg ut litt. (noe jeg ikke skjønte bæra av) dagen etter var det 2cm.. tok vannet mitt rundt 13 og satte ddrypp en time senere.. ingeen forandring i løpet av timene.. 3 cm i 5 tiden og da fikk jeg epidural pga at lystgass ikke fungerte!! plutselig så fikk jeg bare pressetrang og så var det 7,5 min etter 9 og 21.20 var han ute:p 4520g,52cm,hodeomkrets 39cm og brukket halebein.Så hadde en grusom fødsel.. Fikk reise ut derfra på tirsdagen etter.Skulle egentlig reise før,men småen hadde gulsot.. Håper neste går bra:p
mamma06og 10 Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 8 grusomme dager lå vi inne :S elias hadde gulsott. Mange inne på ett rom å forferdelig mas hele tiden
*RutIetutt* Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 Med førstemann lå jeg 5 dager - hadde hastesnitt med han. Denne gangen ble snuppa født kl ett om natten søndag 29. juli og jeg dro hjem om ettermiddagen samme 29. juli...hadde en "lett" fødsel...om en kan kalle en fødsel det;o) Hadde nok ikke reist hjem så raskt om det var førstemann - men haaaater å være på sykehus og ble liggende på barsel siden det var fullt på hotellet (Haukeland). Orket ikke å være der bare for å være der...følte meg i god form og Milla var frisk og fin + ammingen gikk fint, så da var det godt å komme seg hjem:o)
Kristin* Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 4 dager lå jeg der. DEILIG å komme hjem!! Hadde en fin fødsel, tok litt over 2 døgn etter jeg ble satt igang.
meg & to små vampyrer Skrevet 17. august 2007 #13 Skrevet 17. august 2007 2 døgn så blei vi kasta ut. Hadde en ukomplisert (men hard og langvarig) fødsel.
meg & to små vampyrer Skrevet 17. august 2007 #15 Skrevet 17. august 2007 he he, nei, altså, 2 dager er normalt der vi lå og da måtte vi hjem etter 2 dager. Men sånn var det for alle normale. uten spes problemer altså.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 17. august 2007 #16 Skrevet 17. august 2007 Normal fødsel. Rask, men vond. Lå i tre døgn på barselrom ved sykehushotellet. Dette er to år siden, da var vanlig liggetid tre døgn. Synes det var godt å hvile ut med hjelp og støtte tilgjengelig rundt seg Vet ikke hvordan det blir nå, de sender vel flergangsfødende hjem tidlig. Jeg trivdes godt på hotell, så ser ikke surt på å ta meg litt inn der etter fødsel! Selv om jeg jo har en stor og en liten til hjemme... Kanskje savnet blir stort?
Mammie88 Skrevet 17. august 2007 #17 Skrevet 17. august 2007 her ble det k.s skulle egentlig reise etter den 4 dagen men måtte være der i 2 dager ekstra pga jeg hadde feber, fikk antibiotika intravanøst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå