Gå til innhold

hvor lenge lå dere på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og lett eller vanskelig fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr. 1: lett fødsel, men lite barn. 5 dager på sykehuset. Krevde da å få dra hjem, skulle vært der 7 dager.

Nr. 2: Tøff og veldig lang fødsel, men uten kompikasjoner. 1 døgn på sykehuset.

Og nå med nr. 3 håper jeg alt går bra og at jeg kan dra hjem etter de obligatoriske 7 timene...

Skrevet

Med nr 1og 2 husker jeg ikke. Er så lenge siden, men med nr 3 lå jeg 3 dager. Hadde en superlett fødsel på 1 1/" time.

Tenker å ligge de 3 døgnene jeg får lov nå også, selv om jeg ikke vet om hjemlengselen blir for stor. Godt med den tiden for seg selv og med lille nurket.

Skrevet

Første gang:Lang fødsel,lå på sjukehuset i 5 døgn,da fikk jeg mast meg hjem.Dro hjem med blodprosent på 6,4..Litt dårlig fort kan man si..

Fødsel nr 2:3 døgn,fikk da 2 poser blod så var i god form da.

Skrevet

normal fødsel-ca 13 h og liten gutt som ble tatt m sugekopp-var på sykehuset i 4dgr, men skulle egentlig fem pga prob m amming-måtte hjem allikevel da d ikke var plass..synes d var trygt og godt å være der jeg-ble passet godt på, masse råd og tips, alle måltider servert, pass når man ville dusje el.l og masse besøk uten å måtte varte opp på noen som helst måte...deilig:)

Skrevet

Lå der en uke etter første fødsel, fordi gutten min hadde gulsott og de måtte overvåke bilirubinverdiene hans. Da hadde jeg også hatt totalruptur, så det var fint å være der og få stell og pleie til underlivet kom litt mer "på plass", men det var kjedelig på slutten, og godt å komme hjem. Husker at jeg syntes det hadde skiftet fra sommer til høst mens jeg lå der inne (det var den siste uken i august).

Denne gangen har jeg ikke noen spesielle tanker om hvor lenge jeg ønsker å ligge, for det spørs jo hvordan babyen og jeg har det - jeg håper jeg får bli så lenge vi har behov for. Enig med den over her som skrev at hun syntes det var godt og trygt å bli ivaretatt og stelt og pleiet på barselavdelingen der alle hadde kompetanse på både mor og barn, og der alt lå til rette for oss.

Skrevet

To dager før og seks dager etter fødselen - lang og vanskelig fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...