Gå til innhold

Hvor aktiv er deres baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er innom en tur fra 2 timester.

Er i uke 25 nå... og babyen er svært aktiv. Før kjente jeg det på kvelden, men nå er det på dagtid mens jeg er i aktivitet også... Og leste om den "tell trivselen"- greia hvor man teller spark.. man skal fra uke 28 kjenne spark hver dag og ta tiden hvor lang tid det tar før man har kjent 10 spark... det skal ta under 2 timer... Jeg har telt noen ganger (bare for morroskyld enda jeg ikke er i uke 28 enda) og det tok 2 minutter å telle til 10 bevegelser... så hyppig er sparkene flere ganger dalig... Får jeg en unge med ADHD eller? Roer den seg kanskje etterhvert som det blir trangere i magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D blir somregel roligere, men her er d masse liv enda..er 36 fullgåtte imorgen:)

Bevegelsene skal vel være like ofte, men de blir annerledes etterhvert som det blir trangere:)

Skrevet

heia du:-)

samme her ass!!har lurt mange ganger skal jeg si deg...men dette er vel normalt...har faktisk ikke hørt om at en baby skal sparke så mye men men det er godt å se at ander sine og gjør det..

min er aktiv om natten og morgonen også er det noen trøst...jeg har et barn av før og han sparket ikke halvparten så mye som denne:-)

jeg er i uke 33 snart og den er nok kjempe aktiv ennå,men mindre etter hvert tror jeg...

lykke til!!

Skrevet

her har det vært masse aktivitet hele tiden egentlig:=)

Men merker at han får mindre plass, sparkene er ganske vonde til tider...

Er 34+4...

Men har hørt at bevegelsene skal minke nå fram mot fødsel, siden de får mindre og mindre plass...

Skrevet

Hei. Jeg teller trivselen og krysser for hver dag. Begynte i uke 30.

Sjelden det går over 10min før trivselen er telt:) Ofte går det bare 2-3 minutter også.

Det står spark, men jeg teller også håndbevegelser og hvis babyen snur seg.

Har hele tiden hatt en aktiv baby, men betyr nok ikke at det blir en "adhd baby" Kanskje du har god plass i livmoren, jeg fikk beskjed at jeg hadde en fin og romslig livmor.

Kos deg med bevegelsene:) Det gjør jeg:) Jeg er øyeblikk i uke 33.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...