Gå til innhold

Lukter vondt nedentil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj jeg føler meg så ekkel! Har siden jeg ble gravid luktet vondt nedentil og hatt økt mengde utflod. Det er vel sikkert normalt... har ikke sopp eller noe. I det siste har det blitt værre og værre.. Spesielt etter sex så stinker det hel for jævlig! Skikkelig muggen reke-lukt hehe... Jeg vasker meg 2-3 ganger om dagen (med vann) og skifter truser og sånn. Kan kun gå med bommulstruser. Er det bare meg eller? Noen ganger hvis jeg sitter med bena i kryss og så sprer bena til vanlig sittestilling kjenner jeg lukte ose opp... redd for at folk ved siden av meg kjenner at jeg sitter å lukter kjønn:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg også har uvanleg god luktesans for tida. Og det er ikkje alltid delikat det ein kjenner av seg sjølv;) Men samtidig kjenner eg lett sveittelukt av andre der eg ellers ikkje kjenner noko særleg. Plagsomt! Trur ikkje andre kjenner det så godt som vi gjer, så vi får trøste oss med det;)

Skrevet

Heisann:)Veit hvordan du har det,og det STINKER!!!Kjøp Vivag på apoteket.Det er kapsler(stikkpiller).Står Vivag female vaginal kapsler på en liten eske.Dem virker garantert.Jeg har iallefall veldig god erfaring:)

Skrevet

Jeg hadde det litt sånn i mitt forrige svangerskap, men da fikk jeg faktisk påvist soppinfeksjon. Bruker du truseinnlegg? Det kan ta vekk en del lukt. De fra always er kjempe gode. Håper du bruker truser og ikke tanga da, hehe. De kan skape irritasjon og soppinfeksjon.

Skrevet

puh.. heldigvis flere! har følt meg EKKEL!!! :P

Skrevet

Jeg har også hatt det sånn en gang men da var jeg ikke gravid. Fikk påvist noe som kalles "baktriell vaginose" eller noe sånt. Var vist bare ubalanse i bakteriefloraen der nede, og det gikk bort etter en enkel kur.

Kan jo være ok å sjekke med legen din, for det er veldig "lett-fix'elig" :o)

Skrevet

å det er heldigvis ikke bare meg... vet ikke hva jeg skal gjøre, blir helt fra meg. vasker meg og skifter truse flere ganger om dagen. lukter skikkelig ille :( sikker på at mannen min egentlig lukter det, men ikke sier noe...

Skrevet

Man kan få bakteriell vaginose av å vaske seg for ofte nedentil, og ved å bruke for sterke såper. Så et tips, ikke vask deg så ofte nedentil, det ødelegger bakteriefloraen.

Skrevet

ville uansett dratt til lege/gynekolog, og fått en kur for det. hjelper med en gang. blir bare verre av å vente!

Skrevet

Hei, her er alle selfølgelig anonyme:) Jeg er hun som skrev først.

Har ikke sopp eller bakteriell vaginose, og skyller bare med vann... dette skal ifølge legen min være greit.

Men det var godt å få ut litt frustrasjon og høre at det ikke bare er meg som stinker hehe:) Da føler jeg meg ikke såå fæl lenger, siden dette hørtes vanlig ut for flere andre...:)

Skrevet

Hva gjør disse pillene? Endrer de phverdien eller noe sånt? Er det bra da?

Skrevet

Vivag gjennoppretter raskt den naturlige bakteriebalansen i skjeden.Kan også taes av gravide.Det er verdt et forsøk.Hjelper!!!Og mot lukt trenger du ikke ta hele kuren heller,holder med 2 dager.Garanterer bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...