Gå til innhold

Kan noen svare meg for svarte faen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som har ei quinny vogn og trenger litt hjelp!!!

uansett, har en venninne som har den quinny frestyle vogna, sportsdelen.

Hun lurte på om noen av dere har erfaringer fra den og baggen?

Hun lurer på stabiliteten i den.

Hun sier at den hun har nå er ganske ustabil siden sønnen er så aktiv i vogna, men hun venter nå en ny baby og vil gjerne bruke den vogna til babyen, men er usikker på stabiliteten til dekkene og selve vogna....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puh! Hva med å ringe en butikk imorgen tidlig?

Skrevet

Vi bruker ikke vogn lenger enn absolutt nødvendig, da motorisk klossete barn blir sosiale tapere. Her løftes de på armen fra de holder hodet støtt, og får gå fra den dagen de lærer det, men så har jeg da flinke barn og=0)

Så konklusjon: Vogn er oppskrytt og unødvendig.

Skrevet

Nei. Fikk skravlevibber av den første setningen, og hoppet glatt over resten.

Skrevet

Si til venninna di at hvis hun ikke greier å finne ut det der på egen hånd så kan hun bare ha det så godt.

Skrevet

så gidd å svare da...

Å du som mener vogna er oppskrytt...det er snakk om til en nyfødt baby!

Hun trenger råd om hun skal kjøpe baggen til babyen menuasikker pga hun lurer på om bogna er ustødig eller ikke med baggen...stakkars barna dine som ikke får ligge å kose seg i vognen...ett barn kan holde hodet oppe fra 6 ukers alderen...stakkars stakkars barna dine!!!

Skrevet

å herregud så forbanna idioter dere er da...har du hørtom være snill med venninna si?

nei tydeligvis ikke...forbanna megge

Skrevet

HI: glemte du egentlig anonym-knappen..?

Skrevet

Nei faktisk ikke...ser du ikke det? jeg trenger ikke å gjemme meg bak anonym knappen....nemlig!

Skrevet

En skulle i utgangspunktet tro det var utelukkende positivt, men nå begynner jeg faktisk å tvile. Du bør sjekke hva nærområdet ditt har å tilby innen sinnemestringskurs.

Skrevet

Karinahl: slike spm bør du spørre på skravlesiden, for der er de mer behjelpelig med svar enn her inne. Og dessuten trenger du ikke å være så sinnsykt frekk i kjefte. Tror du virkelig at folk gidder å svar deg når du slenge med kjeften din?

Tenk før du prater neste gang, så kanskje du få bedre respons enn du fikk nå.

Skrevet

Jeg synes ikke det passer seg å banne i hovedoverskriften.......

Skrevet

Det var nå mest for å få oppmerksomhet, og jeg fikk jodet. og som du ser i innlegget mitt så var jeg hyggeli,m en etter de rett og slett teite kommentarene gadd jeg ikke være hyggelig. hvorfor være hyggelig tilbake når jeg bare får useriøse innlegg tilbake?

nei dette gidder jeg ikke.

ser ikke noe poeng i å skal være teit i innleggene når det var snakk om ett helt vanlig spørsmål

Skrevet

Kjære lille du, etterhvert som du blir eldre vil du nok forstå at selv om man kan prøve seg fram med forskjellige uttrykk i en fase der man er på leting etter sin identitet, er man ikke alltid voksen nok til å håndtere de reaksjonene man får på dette uttrykket, jf fjortenåringen som gjerne vil framstå voksen og sexy men ikke forstår eller takler den responsen hun får. Nå har du i alle fall testa ut tøff-i-trynet-jeg-tør-banne, og har kryssa det av lista som relativt feilslått. Mitt råd til deg er at du prøver ut noe litt mindre outrert på en trygg arena, for eksempel skravlesiden eller håndarbeidssiden, og så gradvis vil du nok opparbeide en sterkere følelse av hvem som er den egentlige karinahl og hva som er et autentisk uttrykk for deg. Lykke til.

Skrevet

Som jeg sa istad, jeg var hyggelig i det første innlegget mitt, overskriften var for få oppmerksomhet.

Dersom du ser svarene ser du at jeg gradvis blir mer og mer irritert til rimeli frekk i kjeften.

Hvorfor være hyggelig tilbake mot noen som alldeles ikke er hyggelig mot meg?

Hvis du går på småtroll0-1år så ser du hvordan jeg egentlig er.

Og på barnehagedebatten

Men jeg beklager ingen ting.

Jeg var hyggelig i mitt første innlegg og fikk bare negative responser.

sorry hvis dere ble støtt,men det er ikke mitt problem.

Skrevet

Ditt første innlegg maser. De fleste her inne er allergisk mot mas, og får verbalutslett av triple utropstegn, samt holdningen at noen skylder deg noe. Intensjon er ingenting i en kommunikasjonssituasjon, effekt er alt.

Skrevet

Det får være opp til dem hva dem syns om innleggetmitt.

Jeg mente ikke å mase, men å få hjelp.

Er folk frekk mot meg er jeg frekk tilbake..

Skrevet

Du skriver:" kan noen svare meg for SVARTE faen". Du må ikke skrive SVARTE, NEGER, PAKKIS eller noe i den dur... .Det er mange anti rasister her inne vet du.

Og de er ofte ute med pekefingeren!

Skrevet

Ja, det er opp til dem, og de / jeg mislikte det. Selvsagt er det opp til mottaker. Men i bunn og grunn forstår de fleste at skal de oppnå noe lønner det seg bedre å gå ut litt lavere i lende.

Skrevet

hehehe dette ble jo en riktig så fornøyelig link. Slappah karinahl. Her inne er vi en gjeng frekke jævler alle mann. Du kan banne, spy, spytte, snørre og pusse lus på oss uten at vi tar oss nevneverdig nær av det.

Jeg for min del er helt allergisk mot barnevognspørsmål, og har lyst å tægge på 50.000kr vognene til de på skravle. Er kjerringa usikker så be henne kjøpe en vogn med 4 hjul for svarte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (maaaaaaaange utropstegn for å glede enkeltindivider:)

Skrevet

Dette var da faktisk det eneste...skal ikke si fornuftige, men tilnærmet ærlige svaret....og ja jeg vet det er noen lengre opp derfor sa jeg tilnærmet...

Skrevet

smiger skal ta deg langt, karinahl, i hvertfall i mitt tilfelle ;-) Selv synes jeg jo selvfølgelig at jeg er ûberfornuftig!

Skrevet

Så alle andre som uttrykte sin misnøye var uærlige? Du har fortsatt en vei å gå før du kommuniserer godt, gitt, mulig du skal holde deg til stiloppgaver av typen "En dag på stranda" en stund til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...