MintCondition Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Du kan laste ned en 30-dagers prøveversjon, men vil du ha programmet for godt må du kjøpe det i en databutikk. Koster flesk (noen tusen?).
Gjest Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 shit..nei jeg vil egentlig bare lage meg noen bilder jeg...
Gjest ->>- Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Kjøper eller laster ned ulovlig. Om du bare skal leke litt med bilder er Picasa et ok gratisprogram; picasa.google.com - men det mangler selvsagt mange av funksjonalitetene til Photoshop.
Gjest Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 fikk lastet det ned nå....men vet ikke hva som går an å lage her...eller hvordan...
Gjest ->>- Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 I Picasa må du ha et utgangspunkt. Det er utmerket til å bearbeide allerede eksisterende fotos, men duger ikke til å lage "photoshopkunst" og denslags - til det bør man rett og slett ha et av betalprogrammene. Adobe Photoshop Elements er antagelig billigere enn den fulle pakka om du vil forsøke å anskaffe, og inneholder det meste en amatør vil benytte seg av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå