Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Jeg var så innmari dun, og trodde min 4mnd gamle jente skulle sove godt å lenge, så jeg tok en halv øl. Noe jeg lenge har hatt lyst på, men har følt at jeg ikke har kunnet det til jeg var ganske sikker på at lille skulle sove mange timer. Hun våknet etter en time og var sulten! hva gjør jeg???
*ønsker nr 2* Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 du er ike dum du trodde hun skulle sove lenge, ergo tok en øl... du kunne jo ikke vite at hun ikke hadde bestemt seg for å sove lenge.. jeg ville ha ammet, det er ikke så mye som er i blodet og melken.. ikke at jeg ville ha gjentatt det.. men som du sier.. du trodde hun skulle sove.. amm, og jeg syns ikke du skal ha dårlig samvittighet, lov å kose seg!
Gjest Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Etter en halv øl ville jeg ha ammet, til og med etter en hel øl (eller et glass vin for min del siden jeg ikke liker øl), men om det var mere ville jeg gitt mme i stede.
jordbærsjokolade Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Oi, tenker at neste gang må jeg pumpe meg først? Seriøst, aner ikke jeg...få noen til å løpe på butikken/bensinstasjonen og kjøpe mme?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Hmmm, hs sa at man kunne t.o.m drikke et glass vin MENS man ammet. Ikke noe hun oppfordret til altså men for å understreke at det ikke var noe galt. Så da skal vel en halv øl gå greit.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 En halv øl er jo ikke så mye så det er bare å amme!:-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 åh! tusen takk for svar! Å tusen takk for at dere ikke dømmer. Venter ei stund til til jeg tør gjøre det igjen. Eller pumpe meg først iallefall! usj. . .
Bea80 & Gullgutten Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Du kan drikke opp til 3 glass vin og amme etterpå sa legen til meg. Så om du drikker en øl og ammer har det ingen ting å si. Jeg har selv gjort det i syden, var litt flaut å amme direkte etter at jeg hadde drukke ølen ute på pub da.....hehe men men, må man så må man.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 det betyr at jeg kan kose meg litt jo:) takk!
Kirsebæra Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Mange tror at man må pumpe seg for at alkoholen skal gå ut av kroppen,men på barneavd da lilegutt var innlagt der så sa de det at mm er det samme som blodet... Ville du pumpa ut blodet ditt for å bli kvitt alkoholen i kroppen? (dette harjo ingen ting med innlegget dit p gjøre, vil bare at du skal vite dette) når du er fri for alkohol i blodet, er det ikke alkohol i mm heller... Og en halv øl går greit. Enkelte barn sover også bedre da(ikke det at det anbefales) Men du kan trygt amme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå