Gå til innhold

Klokkeslett for legging på kvelden...


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Når hopper deres søte små i seng?

 

Jeg har lagt Junior ved 22 tiden siste ukene,men idag var han sengeklar og sov kvart over åtte!! Håper det vedvarer så det blir litt "voksenkveld" fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det natten kl 1900 ca. Det er ganske deilig med litt egentid også. Vi har lagt han i 19 tiden i en mnd tid nå eller emr husker ikke helt. Vi står da ikke opp før 9-11 tiden. Er oppe en gang på natten og fra 6 er det va annen hver time. Fornøyd med den ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt sovnet kl 20.00 i dag, 5 minutter etter at jeg la ham og uten noe gråting! Det er første gangen. Ellers, så har det vært litt sutring, så jeg har sittet ved sengen hans og strøket ham over magen. Før det så måtte jeg amme ham i søvn, så må si det er deilig å få ham i seng så tidlig, og håper det vil fortsette.

 

Men, i og med at han legger seg tidligere, så våkner han også tidligere på natten, og nå er det rundt 2-tiden, og gjerne en gang til, rundt 4-tiden. Har hendt 2 ganger at han har sovet hele natten, men det var når vi la ham rundt 21.00. Så, hadde håpet at han bare våknet en gang, men vet ikke helt hvordan jeg skal få til det, eller hvordan jeg skal få det til å gå lenger tid til siste amming. Synes de kommer tett på. Han våkner så for dagen rundt 5.30, da tar jeg ham inn i sengen vår hvor han ligger å småpludrer litt, får mer mat, og så sovner han gjerne en times tid, rundt 7-tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nattinatt i 19-tiden, slik har det vært siden juni. Men først den siste måneden at han sover gjennom natten, dvs han får et måltid kl 23 og så er det mat igjen mellom 8-9. Han er flaskebarn så da går det jo oftere litt lenger tid mellom hvert måltid. Kjempefint å få natten tilbake, selv om han av og til sutrer og vil ha smokk eller litt stryking over hodet. Godt å ha litt voksentid på kvelden ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ca kl 19 eller kl 20.

Kommer ann på når han sover den siste luren sin.

 

Er kjempe godt når storebror og lillebror legger seg kl 19..

Storebror legger seg også ved 19-20 tiden. kommer ann på hvor trøtt han er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her er d leggetid i halv 8tida(just sovnet nå faktisk) og da sover ho til ei gang mellom 7-10 før vi står opp!! ikke no mat på natta heller..

her er d grøt og flaske på kvelden da!!

deilig å ha kvelden litt alene ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuud så heldige mange av dere er!!

 

Min baby våkner 2 ganger i løpet av natten for å få pupp...

Ca 02 tiden og ca 05/06 tiden. Ingen "sove hele natta gjennom" her enda nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knøttet mitt legger sev ved 1845-1900 tiden... sover til 2-3, mat, så ca 6-7 gjen.. sover videre til 9-10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger seg kvart over seks, sover halvsyv. vi synger,bader og spiser i omvendt rekkefølge hehe og da sovner hun fint. sover til kl syv neste morgen da med en liten matpause i 24 tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...