Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 føler at nå som vi endelig har fått en liten en på vei så prioriterer sambo alt annet enn meg, føler ikke at han viser meg noe kjærlighet lenger.. syns jeg alltid er alene.. han kommer hjem i ni tiden hver kveld å da ser vi hverandre et par timer før vi skal sove bare.. han drar jo på jobb halv syv syv om morgenen.. føler meg skikkelig alene fortiden.. måtte bare få dette ut, er så trist å lei!
Buick Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Vi er veldig vare for kva andre trur og meinar og legg meiningar til der dei ikkje finst ein gong. Vi blir så opphengt i alt som skjer med oss sjølve og kroppen vår og synest det er rart at ikkje alle andre også ser det. Kansje er sambuaren din akkurat slik han brukar å vere, men visst ikkje kan du jo prøve å prate med han om det som plagar deg. Når kroppen vår forandrar seg treng vi jo ekstra å få oppleve at dei bryr seg om oss likevel. Eg er åleine i 5 veker framover, sidan mannen min er på sjø, men eg er vant til det etterkvart. Kjekt å gå inn på bim i allefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå