Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 sikkelig fluffy vogn,me pels på,der var mangen andre med frynser og anna dill...hehe.... http://www.babydreams.no/?page=1219&action=viewEntry&productId=475
bjørg Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Hahaha - den var rå bra! Er ikke helt enig med selger i at den har Harly Davidson stil... ville heller sagt vinter barbie stil... Pelskanten er sikkert "veldig praktisk" i Norge med regn der sør og sne her nord.
kazy Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 likte vogna jeg.... hehe, men måtte ha kvittet meg med mye dill og dall, og absolutt hatt en annen farge. mørk kanskje. passer nok bedre her i norge.... hmmm like greit at jeg har kjøpt Simo kombivogn da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå