Gå til innhold

noen som blir med på treff i oslo neste uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan alle dager utenom tirsdag og onsdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har lyst, men er litt usikker på hvordan uken blir. Men jeg kan ihvertfall ikke tirsdag og onsdag.

Skrevet

Når på dagen er det dere tenker....?

Jeg har skole+trening jeg må ta hensyn til, men jeg er relativt flink til å trikse og mikse litt med tiden.... Med forutsetning at dette treffet ligger et ganske sentralt sted...

Skrevet

Blir jo i sentrum et sted,, enklest sånn med tanke på kollektiv trafikk o.l. :) når på dagen er egentlig samme for oss,, tuppen sover nesten ikke på dagen lenger..

Skrevet

Jaja, dere får finne en tid... Så får jeg se om jeg kan;-)

Skrevet

helst litt tidlig på dagen, sånn mellom elleve og tre. torsdag passer bra for oss i hvertfall:)

Skrevet

Men hva i all verden skal vi finne på? er meldt regn *sukk*

Skrevet

hehe, blir det lekeland igjen tro? snuppa hadde det kjempe gøy, var helt utslitt da kvelden kom;) det er akkurat det samme for meg, kommer jo kanskje litt an på alderen på barna som er med.

Skrevet

jeg kan ikke på torsdag fant jeg ut. skal på heimen og prøve bunad kl kl 13. kan vi ta fredag?

Skrevet

eller tirsdag. vibeke kan da:)

Skrevet

jepp jeg kan tirsdag... og fredag, det som måtte passe dere andre:) helene kunne ikke på tirsdag men... lekeland var jo kjempe morro for de små:) lillegutt fikk rast litt fra seg...

Skrevet

Er jo meldt litt fint vær i morgen :) skal vi leke først og så gå å spise etterpå eller? prøve å sette oss ute et sted? ungene er sikkert så slitne da at de sovner på et blunk hehe :)

Skrevet

ja vi kan jo se an været i morgen... så avgjør vi da:) men høres bra ut... vi sliter ut småtrollene så kan vi kose oss litt etterpå:D

sees i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...