Gå til innhold

Hva er deres triks for å få overskudd?


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Kjenner allerede at været tærer på kreftene! Og har bare jobbet to dager etter ferien! Kan bli en laaaang høst dette!

 

Skal begynne å svømme med søstern hver uke, så det hjelper kanskje litt..

 

Lurer på Rosenrot, noen som har erfaring med det? Og kan man ta det mens man prøver å bli gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har brukt rosenrot før... Måtte slutte for eg fekk ikkje sove om natten eg rett og slett... Var nett som eg hadde hjertebank på en måte... Skikkelig urolig i kroppen og heilt rar..

Men eg begynte på det når vi jobbet med og bli gravid.. Leger sier du ikkje skal ta rosenrot men eg gjekk til akkupunktur og ho bad meg kjøre på med rosenrot.. I følge kinesisk urtemedisin så skulle det gjere blodgjennomstrømmning i livmoren bedre og det skulle igjen hjelpe ein til å bli gravid...

Ikkje veit eg men uken etter eg sluttet med rosenrot så fekk vi se det første bildet av Mari .....7 uker gammel.... lille bamsemomsen kalla vi ho da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe lille bamsemomsen, søtt kallenavn....

 

Kanskje jeg skulle prøvd rosenrot en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben bruker det enda og er fornøyd.... Eg blir urolig om natta så eg tar det ikkje...

 

Håper det blir en liten bamsemoms hos dere også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! Men den ekle rød tanta kom denne mnd og...Fordelen er at jeg kan nyte rødvin i kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, må begynne å bli flink med trankapsler igjen...Og skal ta 1 mg folsyre hver dag siden vi prøver....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På apotek så får du kjøpe gravid vitaminer... Der er det folsyre og masse anna godt for kroppen når du prøver...

HIHI... kva er det vi ikkje kan etter og ha prøvd lenge du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...