mammaTilLinnea Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 er 16+5 i dag, og har hatt mage i noen uker. men syns ikke den blir noe særlig større jeg! skal den ikke det da? nesten så jeg syns den krymper... heldigvis ul på mandag da, så vi får vel se! vil ha gravidmage nå jeg!!
Bdancer Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Den vokser nok litt i rykk og napp... men mage stagnerte litt i uke 16, men så vokste den masse i uke 20...
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Det samme skjedde hos meg. Syntes ikke den hadde vokst noe i uke 16-19, men så plutselig nå i uke 20 har folk på jobben kommetert magen min og sånn. Kjempeartig egentlig
gravid me nr 8 :-) Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 jeg er 18 uker i dag å ser ut som om jeg er 6 mnd på vei..så du skal egentlig bare vær gla til for d er tungt med mage når den vokser fort..hehe synes nå jeg da:)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Det er ikke vanlig for førstegangsfødende å få mage så tidlig. Jeg er andregangs og fikk ikke mage før jeg var ca 24-25 uker på vei. Tror gjennomsnittsvekta har økt betraktelig de siste årene, så da øker mageomfanget også. Da virker det som oss normalt slanke, ikke vokser eller er mindre enn de andre store gravide. Trøst deg med at de med masse mage er fete i utgangspunket og kommer til å slite med vekta senere:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Du kan se inn på mine bilder. Magen min kom ganske raskt, men så stoppet den å vokse i uke 13 ca, men plutselig en dag så spratt den ut.. det var vel i uke 16 tror jeg.. du ser det på bildene mine.. Så bare vent, plutselig en dag så er den der. Helt pussig.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Meg og! Magen min står på stedet hvil, og er egentlig ganske liten. Vokste rundt uke 15-16, og så har den stagnert. Nå er det full stopp, men jeg regner med den tidsnok blir stor nok, så jeg får heller nyte det så lenge jeg kan
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 di med masse mage er fete?? å kommer til å slite med vekta senere? åssen vet du alt dette da?? jeg har stor mage å er 18 uker på vei å ser ut som om jeg er lenger på vei enn d men,har ikke lagt på meg et gram..har tatt av i steden..å er slank i utgangspunktet..synes den der var litt drøy jeg....
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Ja denne syns jeg også var litt drøy!! Se på bildene mine, er jeg fet???????!!!!!! Kan ikke si jeg føler meg fet akkurat, men er nok ikke noen sylfide heller, men jeg er faktisk kjempe fornøyd med kroppen min jeg. Hadde ikke vilet endret på noe om jeg fikk sjansen. Gi oss forklaringen på en normalt slank person da. Så vi får vite hva du mener med en person som ikke er fet.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 eg er førstagangs. Jeg har litt mage når jeg står, men lår jeg ligger er det ganske så flatt? Jeg er 14+5. Ul viste at jeg kanskje er 4 dager lengre. Jeg vil ha mage! Det som er av mage nå, tror jeg for det meste er fett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå