Gå til innhold

Ingen andre som er litt pratsomme i kveld da...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bare deg:) Typen stakk akkurat opp til en kompis, og her sitter jeg. Sannsynligvis den siste fredagskvelden i resten av mitt liv vi ikke har et barn å tenke på. Også må jeg sitte alene...sniiiip:(

Skrevet

Her er gubben på lønningspils og snuppa mi sover:)

Skrevet

Hmf...mannfolk... men de er gode å ha tross alt da;) Og han har fortjent å komme seg bort litt stakkar....tror jeg har vært ganske hormonell idag he he.

Skrevet

Syns det er godt å være litt alene å:)

sitter her og spiser sjokolade og koser meg... men greier ikke å konsentere meg om noe:)

Skrevet

Vet hvordan du har det:) Vasker babyklær jeg da...fant ut at det var på tide å bli ferdig med det. Fire dager igjen. Bedre sent enn aldri:)

Skrevet

Hehe godt å høre flere som tar det med ro:) vaska i uka her jeg også:)

Men har jo ting i hus, men ikke kommet så mye lenger enn det:)

Skrevet

Jeg tenkte som så at jo tidligere jeg starter med forberedelsene, jo saktere går den siste tiden. Og jeg tror nok det stemmer for min del ihvertfall. Er først nå jeg begynner å lengte etter fødsel. Har bare kost meg med magen fram til nå:) Hvordan er det med deg? Lei?

Skrevet

Akkurat sånn jeg har tenkt:)

Koser meg men kjenner det er hardt å være gravid med ei lita ei på 21 mnd..

Skrevet

Det tror jeg på. Veldig glad jeg bare har hatt meg selv å ta hensyn til, selvom jeg har hatt et lett svangerskap. Men nå er det jo ikke så lenge igjen:)

Skrevet

Sist hadde jeg et komplisert svangerskap med vekstavvik og greier, masse styr.

Nå har jeg hadd et greit et, men er slitsomt allikevel-er vell sånn det skal være:)

Er ikke lenge igjen nei, gleder meg sånn;)

Skrevet

Da er vi to:) Kan nesten ikke vente med å hilse på jenta vår! Surrealistisk tanke at vi snart er foreldre. Lykke til til deg:)

Skrevet

Får jente nr 2 her, så blir to tette småtupper:)gleder meg masse.

Lykke til videre du også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...