Gå til innhold

Bruker du handlenett på vogna?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og evt når/til hva bruker du det?

Tenkte det å ha løs lommebok oppi der f.eks, er jo ikke så lurt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke handlenett på vogna, men det er lomme med glidelås på kalesjen, og der havner lommebok, nøkler og mobiler oppi:) Vurderte å kjøpe til den andre vogna, men kom aldri så langt:) Men brukte nettet hyppig til lommeboka når de eldste var små...

Skrevet

nei har ikke det..har faktisk ikke noen plass å legge ting på vogna..hm..

Skrevet

Ja jeg har nett på vogna. Har det der hele tiden. Bruker det til å legge feks. en pose hvis jeg har handlet en liten ting, og legger ofte isacks ytterklær i nettet når vi er på butikken.

 

Har lommeboken i stellebagen.

Skrevet

Bruker ikke handlenett, men stellebag og oppi der havner lommebok og mobil. Handleposer osv legger jeg i kurven under vogna. Tror ikke det er så lurt å legge lommeboka løst i et sånt nett.

Skrevet

Jeg har handlenett, hadde ikke klart meg uten..

Skrevet

Det er kjempe praktisk! Jeg bruker det til å ha alt av div. ymse slag oppi. Liker heller å bruke nettet enn kurven under vogna til små ting. Så hvis lua skal av legger jeg den oppi der. I tillegg bruker jeg å ha en mellomstor veske med ekstra bleier, lommebok ol. i nettet. Føler ofte at vesker som ligger under vogna blir sølete eller fulle av bystøv. I starten brukte jeg stelleveske, men føler nå at den er mer i veien enn et nett så nå som jeg ikke trenger å dra på så mye har jeg droppen den.

Skrevet

nei....og må ærlig få lov å si at handlenett er grusomt styggt......er bedre da å henge veska di på vogna....

Skrevet

henger på veska, jeg. enten en bitteliten med plass til bare mobil, lommebok og nøkler, eller en litt større med litt skift også.

Skrevet

Ja, har skifta ut stelleveska med handlenett. Tar mindre plass, men er samtidig plass til meir. Sønnen min er så stor no, at det er sjelden eg må skifte bleie og sånt når vi er på tur/besøk, så har bare med et par bleier og våtservietter i handlenettet. Ellers havner alt mulig anna der, bortsett frå lommebok og mobil for det er det lomme til på vogna. Veldig lett å få tak i ting frå handlenettet i forhold til frå stelleveska...

Skrevet

Jeg bruker handlenettet mitt mye. I handlenettet ligger konstant; baby-bjørn bæresele, regntrekk, vindtrekk til vogna. og veska mi. I tillegg hender det jeg putter en pose oppi der. Stelleveska har jeg under vogna.

Syns handlenettet er supert. selvom.. ja.. fint er det vel kanskje ikke? men hvor skulle jeg ellers ha gjort av regntrekket? tilfelle det begynner og regne...

Skrevet

Har handlekurv under vogna, ogd er ligger konstant pumpe til hjulene og regntrekk + et par bleier.. Til alt annet som lommebok o.l. har jeg stellevesken :)

Skrevet

Ja, når det er ikke er langtur.

Putter lommeboka og telefon oppi der.

:)

 

Har kontroll på vogna og ingen som stjeler en lommebok eller tlf her i åfjord.

(iallefall ikke enda)

:P

 

Skrevet

Handlenettet på vogna er superpraktisk. Ser at nokon synest det er stygt, tja kanskje, men veger det opp med kor praktisk det er.

 

Har alltid ei lommeslynge oppi der, ytterklærne til alle ungene når me er på shopping, myggnettet, viss eg handler småting i småposer legg eg dei oppi der etc etc etc. Trur ikkje eg hadde klart meg uten :)

Har og stelleveska hengende på vogna med lommebok og mobil, bleier og slikt.

Skrevet

hadde det på forige mann og det ble jo mye rot oppi der. derfor har jeg ikke det nå gidder ikke ha det når jeg klarermeg uten.

Skrevet

aldri hatt handlenett.

bare stellebag.

Skrevet

Nei, er for opptatt at det skal se pent ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...