Gå til innhold

Melk i brystene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke melk før etter at vesla var født jeg. Den dagen vi kom hjem fra sykehuset, ble jeg rene Pamela Anderson!! :-) Kult nok, men jeg fikk jo sjokk!!! hihi!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg hører ikke egentlig til her på denne sida, inne og snok-kikker; )

 

Ikke gravid, og har ikke brukt p-piller på 1,6 år. Men har det siste året merket at jeg har en slags melk i brystene (Dvs mannen merker det; )

Det kommer hvis jeg presser litt på brystene, flytende lys væske, ser ut som melk.

Spurte legen om det var normalt, hun tok en test og bekreftet at det ikke var pga infeksjon. Men mer visste hun ikke. Kan det være bare hormoner?? Noen som vet?!

 

Sorry at jeg sniker dette inn her, men dere er vel kloke damer, tenker jeg; ) ; )

 

Signere med anonym, jeg, siden det er litt småekkelt..hehe; )

PS: lykke til med svangerskapene!!

Lenke til kommentar

Type råmelk i puppene kan være hormonelt ja. Hadde det litt i prøvefasen, var både stresset og litt bekymret etter MA, så tror det kan spille inn. Kan hende det er andre hormonelle ting som skjer deg. Ville ikke bekymret meg no særlig i alle fall :)

Lenke til kommentar

ThanX!!; )

 

Fint å høre! Ikke eg bekymra, annet enn at jeg kanskje var i en slags hormonell ubalanse, og derfor ikke vil bli gravid..hehe..

*stressa*

 

Men takk for svar! Lykke til her inne, jenter; ) ; )

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt hatt melk hele tiden siden jeg ammet min førstefødte som nå er 2 år. Sluttet å amme henne da hun var 10 mnd, så det er jo over et år siden. Nå er jeg i uke 14 (+2) med nr 2 og merker at det har begynt komme mer allerede, for når jeg ligger på magen kan det faktisk lekke litt når jeg får litt "trykk" på brystene. Er ikke dette litt tidlig, eller er det fordi jeg fortsatt hadde melk fra forrige..?!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei sann.

Jeg fikk også væske i brystene da jeg begynte på cerazette, var først hvit, og er nå blank. er vel ca 1 1/2-2 år siden jeg gikk på de pillene, men har fortsatt denne væsken...

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Jeg er bare 19 + 3, men i dag oppdaget jeg at det kom væske fra det høyre brystet..skikkelig rart. Like før jeg oppdaget det, lå jeg på sofa'n å strøk over magen..samt tenkte mye på at jeg snart har et lite nurk som kan ligge å hvile oppå mors bryst når man ligger på sofa'n..kanskje det hadde noe med det å gjøre? Vet ikke, litt wicked følelse :) Klarte selvfølgelig ikke la vær å ringe samboer på jobb og fortelle "nyheten". Han lo hjertelig:) Vi ser sånn frem til kjærlighetsbarnet, at vi slike "små" ting hele tiden :D

Lenke til kommentar

heisann eg er nå 28 uker i dag, å har fått litt melk i brystene nå.

 

før eg blei gravid så merket eg o at eg hadde væske i brystene lignet litt på melk, eg nevnte d til legene på sykehuset pga eg har prøverørs barn i magen, dei tog ein test på prolaktinen og den viste seg å være får høy, alt for høy o va den, høyeste normalen ska ligge på er ca 600 då gikk den fint, men min va oppi 6000 så den va alt får høy, å eg fekk forklart at d va pga den eg hadde væske i brysten.

 

prolaktin er et hormon vi kvinner har i kroppen, men ka den e eller gjør får någe d vett eg ikje heilt, men d va någe må væske i brystene iallefall.

 

så eg har lyst t å råde deg til å ta ein bloprøve på prolaktinen i kroppen din å se vor høyt den ligger.

så går d ann å ta någen tabletter får å få den ner igjen vis den er høy.

 

håper detta kan hjelpe deg litt.

Lenke til kommentar

Annonse

  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...