Gjest Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 ser du har hatt en veldig lik opplevelse som meg i dag... Var hos jordmor i dag tidlig og det viser seg at jenten vår ligger i tverrleie også. SF-målene mine har omtrent flatet helt ut, har vokst 1 cm på 1 måned. Har nå et SF-mål på 31 cm - det helt nederste på det grønne feltet. Skal inn til ultralyd i neste uke for vurdering. Ellers var alt greit her også... Men jeg har lagt på meg da... Fikk du noe mer info ang tverrleie og lave SF-mål? Syns ikke jeg fikk noe mye info =( Du har forresten termin dagen før meg...
"husmor"med lille Nora Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 hei=) du og det samme! off. nei fikk ikke mer info. legen ville ikke si noe, hun sa bare at hun var bekymret.. men viste ikke hva det ville si, om ungen var liten, svikt i morkaka eller noe annet. eg fikk vente å se hva de sier til meg på mandag... sf målet mitt var 29 cm.. og eg hadde ikke lagt på meg noen ting.. men men.. eg skal legge ut en tråd til deg på mandag når eg kommer hjem igjen.. lykke til=)
Gjest Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Uff, kjipt med dette her =( Håper jeg får ultralyd tidlig i neste uke da... 29 cm var ganske lavt sf-mål ja... men ligger ikke babyen din i tverrleie? det kan jo også gi lave sf-mål... vi får satse på at det ikke er noe galt da =) vi får holde sammen vi to da =) lykke lykke til på mandag =) stor klem!
"husmor"med lille Nora Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 eg hater slikt! må gå hele helgen å bekymre meg.. babyen sparker som bare det. men men. er ikke noe annet å gjøre enn å vente.. jepp, vi får holde sammen! håper du får time tidli i neste uke da!!
Gjest Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Hm ser det står på papirene mine "Skråleie, får ikke tak nede" og ikke tverrleie... nå blir jeg helt forvirret her... hehe alt man skal bekymre seg om... jaja får vel vite det når jeg kommer til ultralyd. håper helgen går fort for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå