Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 32 og sliter fortsatt med ekstrem svangerskapskvalme og en del oppkast. Begynner å bli litt bekymret for babyen. selv om alle undersøkelser, ultralyder og legetimer har gått bra og de sier babyen har det fint. Oppkast og sånn kan ikke skade babyen på noen måte? Den tar til seg næringa den trenger alikevel den? Huff begynner å bli slitsomt, heldigvis ikke lenge igjen.

Noen andre som sliter med det samme så sent i graviditeten?

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dem sier jo at det ikke skal ha noe å si for babyen, den tar den næringa den trenger fra kroppen din, men hvis det er veldig ille kan det i verste fall gå ut over deg selv og din kropp. Ettersom jeg har forstått det iallefall.

Skrevet

okei, at det går utover meg får bare være. bare barnet mitt har det bra, og de sier jo det så jeg får vel stole på de ;)

Skrevet

Svigerinnen min kastet opp gjennom det meste av svangerskapet, og var sykemeldt 6 mnd på grunn av det. Gutten var frisk og fin når han kom ut han=)

Skrevet

Jeg har kastet opp snart gjennom 4 svangerskap. I de 2 siste har jeg bare gått ned i vekt. Fikk afipran allerede i mars, siden jeg ikke hadde mer å gå på. Disse tar jeg fortsatt, og da beholder jeg i allefall maten.

Med nr 3 var jeg 4-5 kg lettere ved fødsel enn ved oppstart, men jenta mi var 3530 gram og hadde fått den næringa hun skulle. Eneste følgen var at jeg fikk på meg vanlige klær like etter fødselen, og det er jo ingen bakdel. I tillegg var jeg blitt en del tynnere i meg selv og siden jeg har litt å gå på, tok eg imot det med åpne armer.

Denne gangen er jeg nå 5 kg lettere enn ved oppstart og der har jeg stått standby lenge. SF.-målene følger sin kurve, selv om det er lavt, men jeg har ikke vært på ekstra ultralyd allikevel. Vet at lilletupp i magen tar det hun skal ha.

Dette går nok bra. Hør med føden om du evnt kan få akupunktur. Det kan hjelpe. Slitsomt å være kvalm hele tiden.

Lykke til, fra en som vet akkurat hva du snakker om........:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...