ApriIbaby Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 vær ærlige nå *fniser* De siste ukene har jeg klart å holde meg til lørdager, men i ferien var det hver dag :-//
Gjest Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Vanligvis bare på lørdager (har overholdt det i 3-4 måneder nå..) men denne uka har det blitt HVER DAG....Jeg kjøpte meg sjokoladekokebok og kan ikke anbefale den til noen som vil ha et fornuftig kosthold og flat mage..
OsloMor Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Jeg er flink jente og spiser kun lørdager, blir sukkeravhengig dersom jeg spiser oftere.
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Jeg spiser hver dag for tida, er jo blitt helt avhengig. Finner alltid en unnskyldning til å spise godteri, idag har jeg hodepine og innbilte meg selv at jeg måtte få opp blodsukkeret med en gang, derfor røk 200 g firkløver- FY meg.
imsdal med julesmak Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Alt for ofte. Men jeg har planer om å starte en nytt og bedre liv i neste uke... )
hund&barn@fullrulle Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Denne uka har jeg klart meg uten helt til i dag Har startet et nytt og bedre liv... Igjen... Skal faktisk begynne trene på tirsdag. I ferien har det blitt nesten hver dag, før ferien kun lørdager og håper klare meg med en dag i uken igjen nå. Eller to om jeg er så flink til å trene som jeg har tenkt
Lilly 79 Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 Ingen ganger. Liker ikke godterier. Men er veldig glad i grønnsaker og dìp!
Pysa Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 9-10 dager i uka, tenker jeg.... men har begynt å jobbe igjen, permisjonen er over, så nå må jeg vel klare å bli litt sunnere igjen.
Gjest ->>- Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 Gjennomsnittlig null til én. Forutsatt at vi definerer "godterier" likt, da.
Mille** Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 Huff, den her sommerferien har tatt helt knekken på min viljestyrke. Spiser godis minst 5 dager i uka! Det er ille!! I dag skal vi kose oss med potetgull, dip, brus og smågodt mens vi ser film, klarer ikke stå imot, jeg er et svakt, svakt menneske! ;o(
Gjest Skrevet 17. august 2007 #13 Skrevet 17. august 2007 Bare snop på dager med "dag" i, det er jeg veldig nøye på
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. august 2007 #14 Skrevet 17. august 2007 Fredag og Lørdag (søndag om det er no igjen)
Trollemor og snuppa! Skrevet 17. august 2007 #15 Skrevet 17. august 2007 Stor sett syv dager i uka!! Æsj, jeg prøver å la vær altså.. men hva annet skal man finne på? Se på tv, gjøre husarbeid og ......spise?
Diva Muffin Skrevet 17. august 2007 #16 Skrevet 17. august 2007 Smågodt en dag i uka. Potetgull og sånt spiser jeg aldri
Gjest Skrevet 17. august 2007 #17 Skrevet 17. august 2007 Ikke så mange dager i uka, nesten ikke. Spiser bare litt sjokolade om mandagen, for å få opp blodsukkeret etter å ha startet uka på jobb. Og så må jeg jo spise opp resten (eller en ny) på tirsdagen, ellers finner ungene den. Og så blir det en pose Kims på onsdagen til Dr House (eller noe annet). Torsdagen er det alltid napoleonskake i butikken, og siden det bare er den dagen de har det, må jeg jo benytte muligheten. Fredag spiser jeg ikke noe godis, bare en stor cola (det spiser jeg jo ikke, det er drikke) og en pose smash (men det er jo bare mais) til gullrekka. Lørdag er jo barne-tvgodt så klart. Da unner jeg meg en pose med smågodt i løsvekt, siden jeg er så flink resten av uka. Søndag spiser jeg ikke godteri, for da er jeg så mett etter desserten til middag, og kaffematen. Så jeg synes jeg er skikkelig flink nå, ble litt mye i ferien ;-)
Gjest Skrevet 17. august 2007 #18 Skrevet 17. august 2007 Og nå er jeg skikkelig godtesyk etter alt dette pratet, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå