Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 32 og sliter fortsatt med ekstrem svangerskapskvalme og en del oppkast. Begynner å bli litt bekymret for babyen. selv om alle undersøkelser, ultralyder og legetimer har gått bra og de sier babyen har det fint. Oppkast og sånn kan ikke skade babyen på noen måte? Den tar til seg næringa den trenger alikevel den? Huff begynner å bli slitsomt, heldigvis ikke lenge igjen.

 

Noen andre som sliter med det samme så sent i graviditeten?

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke i din situasjon.. Må være utrolig slitsomt!

Men vet att babyer tar til seg den næringen de trenger... er deg det går utover hvis du ikke får i deg nok næring...

 

Mange klemmer til deg.. heldigvis ikke så veldig lenge igjen for din del=)

 

 

Skrevet

nei heldigvis ikke lenge igjen :P Blir så deilig å slippe dette kvalme styret. Føles ut som forholdet mitt til mat har blitt helt rart :/ men men nå er det snart over ;) og regner med det er verdt det.. hehe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...