sikat Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Noen som vet hvor de har fine mammabukser? Skal i bryllup neste helg og har ikke noen finklær som passer lengre....
minførstebaby Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Hei..Jeg lurer på det samme... Men du kan jo ta en tur innom h&m.. jeg skal ditt i neste uke... Håper jeg finner noe fint..
nr 6 på vei Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Bryllup.............. Ville det ikke vært en passende anledning med en fin kjole da? Go tur...:-)
Beama Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 www.krappe.no Der har de iallefall fine kjoler.. men kanskje litt kort tid å bestille hvis du skal ha neste helg... Er ikke lett å finne fine mammaklær...
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 hm er vel det letteste, de har mange kjoler der også, mange som ikke er mamma men som man fint får plass til magen i( kjøpte selv mye kjoler, og brukte mamma-tights under i sort-strømpebukse stoff. Føler deg ikke så naken da , de har også mamma tights med broderier). Vet de hadde dress-lignende bukser på hm i mai/juni i hvertfall. Lykke til, håper du finner noe flott
sommerbebi Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Svangerskapet på Majorstua i Oslo har veldig mange fine mammaklær.. de fører også merket Mamalicious (en "undergruppe" av Vero Moda - moteriktig og billig), og jeg kjøpte både kjole til bryllup og flere fine hverdagsklær der. Tror de har en hjemmeside også, men vet ikke om de sender hvis du ikke bor i nærheten av Oslo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå