Topp 10. Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Er det slik at det er like "galt" at mor er borte selv om far er hjemme??? Hvis feks jeg hadde dratt på weekend tur med noen, (fre-søn)... og pappa hadde vært hjem med babyen... Hadde det vært i orden?? Så hvis dette er i orden, hvorfor kan ikke jeg ta med samboer på weekendtur og la bestremor og far ha kvalitetstid med barnebarnet sitt?? Dette er ikke en reel situasjon, bare et spm.... Jeg legger til grunn at bestemor og far er godt kjent med baby og ser baby flere ganger i uken!! Vi kan si at baby er 3mnd...
snuppelure 74 Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Jeg synes ikke det er galt verken å dra bort en weekend alene eller med pappaen jeg da ) Babyen har det sikkert trygt å godt der den er og man har som par og foreldre behov for fri av og til )
Topp 10. Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 Jeg er også i den oppfatning at det ikke er galt!! Man lar jo oppegående, ansvarsbevisste mennesker som kjenner babyen få passe de!! Og besteforeldre har jo oppdratt oss... og vi er ikke så værst:)
Gjest Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Vet du,det er ikke noe galt i det. Man må tenke på seg selv og egne behov også!Man må være litt ego av og til,og ikke minst må man pleie kjærligheten.Mange som glemmer det i en hektisk småbarnstid. Hvis babyen kjenner folkene rundt seg så er det ikke noe galt i det nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå