snuppelure 74 Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 En søt og koslig spilledåse til babyen i magen ) Den skal jeg legge på magen å spille for babyen hver kveld når jeg legger meg ) Gjorde det samme med Amalie )
Gjest Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 det har jeg gjort og!spiller den på magen til tider,ikke hver dag.. tenkte egentlig at den skulle roe ned babyen,men i dag viste det seg å ha motsatt virkning-magen startet å hoppe og det ble full disco inni der;o)
Lejonet Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Jeg har handlet sutter og flasker (på tilbud), og en flott bok om svangerskapet.... Har 26 uker igjen, men tar litt og litt. Gleder meg, sitter og blar i kataloger og ser på babyklær..
snuppelure 74 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2007 Hihihi ja det er ikke alltid det virker beroligende ;o) Men det er en koslig ting å gjøre da )
snuppelure 74 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2007 Ja denne ventetiden, er en koslig tid ) Kjepme kos å kikke på babytøy og alt annet som følger denen tiden med )
Gjest Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Jeg har ei som snart blir 5 år som synger for babyen i magen...han blir ganske så livat da ja..og det syns hun er utrolig morsomt ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå