♥Tullerusk♥ Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Roper ut i dag (også) hehe... Litt rart at men ikke skal være på 1. tri eller 2. tri når man er 12+0... Som en sa: er kanskje i limbosfæren...hehe...Ingensteder men samtidig begge deler... Men nå er jeg endelig her i 2. tri...og gleder meg stort til de dagene som kommer...=o) Hvordan er formen deres da jenter?? =oD
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 17. august 2007 #2 Skrevet 17. august 2007 Hehe, jeg leste ett eller to innlegg i går hvor du var litt usikker på hvor du tilhørte, men nå kan du endelig si du er over i 2.trimester Velkommen! Håper du får noen fine uker her inne =D
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Halla Babycakes!!! Velkommen i klubben du også! Jeg skulle ikke ha kommet inn hit før onsdag som va, men da va r jeg på UL og jeg var visst 4-5 dager lengre på vei! Så nå er jeg 13 uker på vei idag! Nå kan vi endelig begynne å glede oss!!! :D:D
mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Ja, må si jeg syns tiden har gått fort. lurer på om vi har termin så godt som på samme dag, jeg har termin 29 februar, dere?
♥Tullerusk♥ Skrevet 17. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2007 Ikke lett å vite neo, så da er det jo ikke annet enn å spørre=oD Er jo litt deilig å vite at det mest skumleste tiden er over, men ikke helt...Mye kan forsatt skje...Menmen...tror alt går bra...=o) Min foreløpige termin er 1 mars, men tror den blir på et sted mellom 1-8 mars...håper å ikke bli satt så veldig tilbake da...UL til torsdag..Gleder meg til å se den lille for første gang...Blir 6 laaaaaaaaaaange dager til da...hehe
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Velkommen til 2 trimester.. :-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2007 FrøkenGlad*fikkgutt25.01*: Tusen takk=o)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Gratulerer og velkommen hit. Håper du vil trives.
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. august 2007 Queen of the road: Tusen Takk...=o) Håper jeg vil trives ja...=o)
Gjest Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 Hei på deg! endelig kom du hit du også, har lest noen av innleggene dine på 1 trimester. Er en lettelse å flytte inn hit ikke sant? Velkommen hit!!!!!!!!!!!!!
Buick Skrevet 18. august 2007 #11 Skrevet 18. august 2007 Heilt klart veldig deilig å vere i 2.tri for eg har hatt 4-5 SA i løpet av eit år og eine av dei var i veke 6. Så tida framover til eg var fullgåtte 3 mnd var lang, men no føler eg meg mykje tryggare! Skal ikkje på UL før 6.09, men har begynt å kjenne litt liv. Er 16+3 no. Dessverre litt bekkenløsning, men håpar det ikkje blir så mykje verre på ei stund enno. Velkommen skal du i allefall vere her inne:)
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 19. august 2007 #12 Skrevet 19. august 2007 Heisann. velkommen inn hit :-D Tiden går så mye fortere her inne synes jeg, tenker tilbake på 1 tri. og føler jeg var der en evighet. Jeg er 14+3 i dag. Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå