Gå til innhold

12+1 uker og ENDELIG i 2. trimester...=oD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Roper ut i dag (også) hehe...

Litt rart at men ikke skal være på 1. tri eller 2. tri når man er 12+0...

Som en sa: er kanskje i limbosfæren...hehe...Ingensteder men samtidig begge deler...

Men nå er jeg endelig her i 2. tri...og gleder meg stort til de dagene som kommer...=o)

Hvordan er formen deres da jenter??

=oD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg leste ett eller to innlegg i går hvor du var litt usikker på hvor du tilhørte, men nå kan du endelig si du er over i 2.trimester :)

Velkommen! :)

Håper du får noen fine uker her inne =D

Skrevet

Halla Babycakes!!! :D

Velkommen i klubben du også! :D Jeg skulle ikke ha kommet inn hit før onsdag som va, men da va r jeg på UL og jeg var visst 4-5 dager lengre på vei! :D Så nå er jeg 13 uker på vei idag! :D

Nå kan vi endelig begynne å glede oss!!! :D:D:D

Skrevet

Ja, må si jeg syns tiden har gått fort. lurer på om vi har termin så godt som på samme dag, jeg har termin 29 februar, dere?

Skrevet

Ikke lett å vite neo, så da er det jo ikke annet enn å spørre=oD

Er jo litt deilig å vite at det mest skumleste tiden er over, men ikke helt...Mye kan forsatt skje...Menmen...tror alt går bra...=o)

Min foreløpige termin er 1 mars, men tror den blir på et sted mellom 1-8 mars...håper å ikke bli satt så veldig tilbake da...UL til torsdag..Gleder meg til å se den lille for første gang...Blir 6 laaaaaaaaaaange dager til da...hehe

Skrevet

Velkommen til 2 trimester.. :-)

Skrevet

FrøkenGlad*fikkgutt25.01*:

Tusen takk=o)

Skrevet

Gratulerer og velkommen hit. :)

Håper du vil trives.

Skrevet

Queen of the road:

Tusen Takk...=o) Håper jeg vil trives ja...=o)

Skrevet

Hei på deg! endelig kom du hit du også, har lest noen av innleggene dine på 1 trimester. Er en lettelse å flytte inn hit ikke sant?

Velkommen hit!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Heilt klart veldig deilig å vere i 2.tri for eg har hatt 4-5 SA i løpet av eit år og eine av dei var i veke 6. Så tida framover til eg var fullgåtte 3 mnd var lang, men no føler eg meg mykje tryggare! Skal ikkje på UL før 6.09, men har begynt å kjenne litt liv. Er 16+3 no. Dessverre litt bekkenløsning, men håpar det ikkje blir så mykje verre på ei stund enno.

Velkommen skal du i allefall vere her inne:)

Skrevet

Heisann.

velkommen inn hit :-D

Tiden går så mye fortere her inne synes jeg, tenker tilbake på 1 tri. og føler jeg var der en evighet.

Jeg er 14+3 i dag.

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...